Po penktadienio rytą įvykusio automobilio pristatymo, „Ferrari“ pradėjo darbus Fiorano trasoje. Ekipa išnaudojo vieną filmavimams skirtą dieną, kurios metu naująjį techniką pirmą kartą išmėgino Kimi Raikkonenas ir Sebastianas Vettelis.
„Ferrari SF70-H“ techniniai duomenys
„Ferrari“ spaudos tarnyba paskelbė 2017 metų „Ferrari SF70-H“ technines charakteristikas.
Važiuoklė: anglies pluoštas ir kompozitinės struktūros.
Transmisija: išilgai išdėstyta pavarų dėžė, pusiau automatinė, sekvencinė, su minimaliu perjungimo laiku, 8 pavaros ir viena atbulinė. Padidintos trinties diferencialas su hidrauliniu valdymu.
Stabdžiai: „Brembo“ su ventiliuojamais anglies pluošto diskais ir galinių stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“.
Pakaba: priekinė pakaba panaudojant stūmiklius, galinė – traukles.
Svoris: 728 kg su aušinimo skysčiu, tepalais ir lenktynininku.
Ratų diskai: OZ priekiniai ir galiniai, 13 colių
Variklis: turbininis V6 1,6 litro su tiesioginiu degalų įpurškimu. Minimalus svoris – 145 kg. Maksimalus sukimosi greitis 15 000 aps./min. Cilindrų išvirtimo kampas – 90 laipsnių. Cilindro diametras – 80 mm. Stūmoklio eiga – 53 mm. Vienos pakopos turbina, įpūtimo slėgis – 5 atmosferos
Leidžiamas degalų kiekis lenktynėms – 105 kg. Leidžiamos degalų sąnaudos – 100 kg per valandą.
ERS: Maksimalus MGU-K sukimosi greitis – 50 000 aps./min. Maksimali motoro generatoriaus MGU-K galia 120 kW. Maksimalus energijos kiekis, išskiriamas MGU-K – 4 megadžiauliai rate.
Motoro generatoriaus MGU-H sukimosi greitis 125 000 aps./min.
Vyksta ir kitų komandų bandymai
Savo naują automobilį Barselonoje išmėgino ir „Renault“ komanda. Filmavimams skirtas dienas šią savaitę išnaudojo automobilius jau pristačiusios „Sauber“ ir „Mercedes“ ekipos.
„Toro Rosso“, kuri savo naują automobilį pristatys sekmadienį (vasario 26-ą dieną), išvakarėse bandymus atliko Misano trasoje. Tiesa, darbus anksčiau laiko sustabdė „Renault“ jėgainės gedimas.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.