Nuo Australijos GP etapo lenktynininkas, kuris taps greičiausio rato autoriumi, gaus vieną tašką, jei jis finišuos pirmajame dešimtuke. Šis taškas bus skaičiuojamas tiek asmeninėje įskaitoje, tiek ir Konstruktorių taurėje.
Naujovė suteiks naują elementą taktinei kovai trasose, kadangi pilotai, pretenduojantys į finišą pirmajame dešimtuke, dar varžysis ir dėl papildomo taško.
Tūkstantojo „Formulės-1“ etapo – o jis įvyks Kinijoje – išvakarėse nutarta simboliškai sugrįžti prie senųjų pasaulio čempionato tradicijų, kadangi nuo 1950-tųjų iki 1959 metų už geriausią ratą taip pat buvo skiriamas taškas.
„Kartu su FIA mes vertiname idėjas ir sprendimus, kurie gali padidinti lenktynių vaizdingumą, kartu nepažeidžiant mūsų sporto principų. Mes įsivaizduojame, jog po 60 metų sugrįžti prie taško skyrimo lenktynininkui už greičiausią ratą – žingsnis kaip tik šia kryptimi.
Keletą mėnesių mes svarstėme šį sprendimą, atlikome detalų tyrimą, kuriame dalyvavo tūkstančiai sirgalių iš skirtingų pasaulio šalių. Kiek kartų mes girdėjome, kaip pilotai radijo ryšiu domėdavosi, kas tapo geriausio rato autoriumi? Dabar tai nebus paprasčiausias rekordų ar prestižo klausimas – atsiranda konkreti motyvacija ir tai padarys galutinę lenktynių stadiją kur kas įdomesne. Kartais norint judėti į priekį yra naudinga prisiminti mūsų sporto tradicijas“, – komentavo „Formulės 1“ sporto direktorius Rossas Brawnas.