„Visi šneka apie naują koncepciją, nes „Mercedes“ variklis yra technologijos šedevras. Jei taisyklės nesikeis, „Mercedes“ ir toliau dominuos F-1 čempionatuose“, - sakė H. Marko.
„Nemanau, kad dabartinės jėgainės yra gerai „Formulei-1“. Jos per sudėtingos, per brangios ir per tylios. Mes kalbame apie 30 mln. JAV dolerių už tokį variklį. Jei būtų leista laisvai plėtoti variklius, tai tik dar labiau padidintų išlaidas. Aš suprantu „Mercedes“, bet kalba eina apie visą čempionatą, todėl reikia galvoti kiek kitaip. Todėl nepriklausomi variklių tiekėjai yra tokie svarbūs“, – kalbėjo H. Marko.
Strateginė „Formulės-1“ grupė sustabdė nepriklausomo variklio tiekėjo idėjos vystymą. Dabartiniai gamintojai turi pristatyti pasiūlymą kaip sumažinti išlaidas ir padidinti prieinamumą. H. Marko yra įsitikinęs, kad nepriklausomo variklio tiekėjo idėja bus įgyvendinta, o 2018 m. išvysime visiškai naujus variklius.
„Šeštadienį turėjome susitikimą. Atrodo, kad nuo 2018 m. turėsime naujo tipo variklius, kurie bus visiems prieinami, turės mažiausiai 1000 arklio galių, bus pigesni ir turės žymiai mažiau elektronikos. Todėl lenktynininkų meistriškumas vėl lems žymiai daugiau“, - sakė H. Marko.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.