„Siaubinga diena. Jei po 50 km nuvažiuotos distancijos sustoja garaže dėl variklio gedimo, tai ką galima apskritai pasakyti apie 4-urių jėgos agregatų taisyklę per sezoną. Regis, įvyko kažkoks visai naujas gedimas, su kuriuo mes nebuvome susidūrę per žiemos bandymus.
Visuose keturiuose automobiliuose varikliai veikia kur kas blogiau nei per testus. Mes laukėme progreso, o iš tikrųjų žengėme žingsnį atgal. Jei automobilis yra nestabilus stabdymo metu, o motoro galios negalima kontroliuoti akseleratoriumi, neįmanoma dirbti su kitais nustatymais. Šiuo metu mes labai daug atsiliekame nuo lyderių.
Mes turime labai greitai suprasti, kas atsitiko, kodėl situacija pablogėjo. „Red Bull“ komanda gali padėti „Renault“ kompanijai dirbant su jėgainės programine įranga, bet tam jie turi mums duoti visus duomenis ir suteikti priėjimą prie tokio darbo“, kalbėjo H. Marko.