Bet jei savo pirmo automobilio VF-16 kūrimo laikotarpiu komanda galėjo elgtis laisviau nei kiti pasaulio čempionato dalyviai, tai jau praėjusį sezoną ji turėjo laikytis tokių pačių apribojimų, kaip ir kitos ekipos. O tai reiškia, kad aerodinaminiame tunelyje buvo galima dirbti ne ilgiau kaip po 25 valandas per savaitę, o kompiuterių, naudojamų tyrimams pagal CFD technologijas, našumas neturėjo viršyti 25 teraflopsų.
Vokiečių leidinio „Auto Motor und Sport“ ekspertas Michaelis Schmidtas pažymi, kad nėra nieko nuostabaus, kad antras „Haas“ automobilis jau yra mažai kuo panašus į „Ferrari“ mašiną SF70H, kai tuo tarpu pernai VF-16 turėjo labai daug bendrų bruožų su SF 16-H. Šiemet amerikiečių komanda savo jėgomis kūrė ne tik tas dalis ir komponentus, kurie yra apibrėžti reglamento: tai monokokas, sparnai, korpuso detalės, aerodinaminiai elementai, dugnas ir radiatoriai.
Naujoje „Haas“ mašinoje net pakabos detalės atrodo kitaip nei pas „Ferrari“, nors konstrukciškai šis mazgas yra identiškas tam, kuris yra ant SF70H. Išilginės trauklės VF-17 mašinoje yra kiek platesnės, jos turi kiek kitokią formą. Susidaro toks įspūdis, kad priekinės pakabos viršutiniai bei apatiniai trikampiai strypai yra kiek arčiau vienas kito nei pas „Ferrari“.
Kitose srityse mašinos sukurtos skirtingai. Nosis yra sukurta vadovaujant „Haas“ inžinierių grupei, joje yra būdingas išsikišimas, bet jis kiek ilgesnis nei pas „Ferrari“. „Haas“ komandos vadovo Guentherio Steinerio žodžiais tariant, toks sprendimas leidžia nukreipti į automobilio apatinę dalį pakankamai nemažą oro srautą.
„Ferrari“ priekinėje dalyje yra S formos ortakis, o ant „Haas“ mašinos jo nėra. Be to, sritis tarp priekinės ašies ir šoniniais pontonais pas abi mašinas atrodo labai skirtingai. VF-17 neturi papildomų deflektorių, oro paėmimo angų ant pontonų forma yra skirtinga, o ir patys pontonai yra masyvesni.
Kitaip atrodo ir pats viršutinis ortakis: pas „Haas“ jis yra trikampis, o pas „Ferrari“ – arčiau ovalo. Pelekas ant variklio gaubto, suprantama, yra ant abiejų mašinų, bet amerikiečių komanda čia sužaidė spalvomis ir dėl to jis neatrodo toks masyvus.
Taip pat VF-17 konstruktoriams pavyko automobilį padaryti lengvesniu nei minimalus 728 kg svoris, numatytas Techniniame reglamente, o tai leidžia kur kas laisviau išdėstyti balastą siekiant geriau išcentruoti svorio pasiskirstymą tarp ašių. G. Steinerio žodžiais, „Haas“ yra pasiruošusi spręsti sudėtingus uždavinius antrame sezone.
„Mes į naują automobilį įdėjome visą mūsų patirtį ir žinias, gautas per praėjusį sezoną.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.