„Hankook“ DTM varžybų inžinieriaus Michaelo Eckerto teigimu, dabar jau per vėlu svarstyti apie įžengimą į F-1 kitais metais. Specialistas pridūrė, kad kompanijos nežavi ir tai, jog minėtame čempionate skiriama itin mažai laiko bandymams.
„Įžengti į F-1 2014 m. yra tiesiog neįmanoma. Taip yra ne vien tik dėl to, jog liko per mažai laiko padangų kūrimui“, – sakė M. Eckertas.
„Net jei „Hankook“ ir svarstytų tapti F-1 padangų tiekėja trims, keturiems ar net penkiems metams, bandymų stoka visa tai daro neįmanomu procesu.“
„Dabar neįmanoma dalyvauti bandymuose su šių metų automobiliais ir pilotais. Tad tektų ieškoti atitinkamų automobilių ir sportininkų, kad gautume tam tikrus atsiliepimus apie mūsų produkciją.“
M. Eckerto teigimu, iki šiol nėra žinoma kokios tiksliai padangos ateityje bus naudojamos „Formulėje-1“: „Net jei pradėtume šiemet bandymus su pirmosiomis padangomis, prireiktų trijų metų, kad sukurtume tikrai geras ir saugias padangas. Dabar taisyklės keičiasi: kitoks variklių formatas, važiuoklės, aerodinamika... niekas nežino kokios bus kitų metų padangos.“
„Nėra 100 procentų aišku ar ir toliau bus naudojamos 13 colių padangos. Galbūt jų dydis bus 15 arba 17 colių. Per ateinančius penkerius metus F-1 gali būti naudojami 18 colių ratai.“
M. Eckertas patvirtino, jog „Hankook“ ir toliau ketina tęsti plėtrą automobilių sporte, tačiau nemato būtinybės įžengti į F-1: „Niekas nėra pasakęs, jog F-1 yra svarbiausias čempionatas, kuriame būtina dalyvauti. Žvelgianti iš inžinerinės pusės, „Formulės-1“ yra puikus iššūkis. Tačiau galvojant apie finansus, tai milžiniška investicija.“
„Kompanija tokiam žingsniui turi būti pilnai pasiruošusi. Turiu omeny ne tik pačias padangas, bet ir infrastruktūrą, logistiką. Kol kas „Hankook“ padangos yra gaminamos Korėjoje. Tikrai būtų puiku turėti tokią bazę Europoje, kokią turi „Pirelli“ Turkijoje.“
„Nesame pasiruošę įžengti į F-1 2014 m. Žvelgiant į trumpalaikę ateitį, tai nėra mūsų tikslas. Tačiau mes ir toliau seksime įvykius ir domėsimės naujomis galimybėmis. Iš verslo pusės, mus visada domina naujos rinkos.“