2014 m. F-1 komandos dabar naudojamus V8 variklius iškeis į naujus, 1,6 l V6 tipo, motorus. Pastaruosius ekipoms tieks „Ferrari“, „Mercedes“ ir „Renault“. Jau kuris laikas kalbama ir apie kitus gamintojus, kurie gali ateityje prisijungti prie minėtosios trijulės.

Žiniasklaidoje ne kartą buvo pasirodę pranešimai, jog į F-1 ketina sugrįžti „Honda“, kuri savo gamybos variklius tiektų „McLaren“ ekipai.
Neseniai imta kalbėti ir apie „Toyotos“ sugrįžimą bei pastarosios galimą sąjungą su „Williams“ komanda.

Tačiau R. White‘as abejoja, jog artimiausiu metu išvysime į F-1 sugrįžtančius minėtuosius gamintojus iš Japonijos. Specialisto teigimu, naują variklių erą kitais metais pradės tik trys motorų teikėjai.

„Pirmieji susitikimai dėl naujų variklių buvo surengti prieš keturis metus. Susidomėjimas buvo puikus. Pokalbiuose tuomet dalyvavo „Audi“, „Cosworth“, „Ilmor“, „Honda“, „Toyota“, „Mecachrome“ ir kitų gamintojų atstovai. Tačiau aiškėjant kokie konkrečiai bus varikliai, liko tik PURE. Galų gale išlikome tik mes trys“, – pasakojo „Renault“ variklių technikos direktorius.

„Jei „Honda“ ir „Toyota“ tikrai nori sugrįžti, kodėl jų atstovai nedalyvauja planuojamuose susitikimuose? Negaliu įsivaizduoti į F-1 2015 m. sugrįžtančios kompanijos, kuri netaria nė žodžio kuriant naujų variklių taisykles“.

„Kol kas nesulaukėme jokių prašymų šiuo klausimu. „Honda“ ir „Toyota“ galėtų paprašyti FIA leidimo prisijungti. Tačiau susirinkimuose kol kas dalyvauja „Ferrari“, „Mercedes“ ir mes“.