Japoniški vidaus degimo varikliai pernai, lyginant su „Mercedes“, buvo 70 AG silpnesni, o dar 163 AG buvo silpnesnė energijos rekuperacijos sistema ERS, kurios nepajėgumas ypač pasireikšdavo įvairių trasų tiesiųjų pabaigose.
Norėdami susitvarkyti su praėjusių metų problemomis, „Honda“ inžinieriai gamykloje Sakuroje (Japonija) pastaruosius mėnesius dirba ne jokių išeiginių ir kalėdinių atostogų po 24 valandas per parą. Dėl to, kad buvo padidintas turbinos dydis ir kitaip buvo sukomponuota visa ERS sistema, pavyko pasiekti esminio galios padidėjimo. Bent jau teoriniai skaičiavimai rodo, kad pavyko atsigriebti beveik visose srityse, tačiau visa tai yra dar būtina patvirtinti praktikoje.
Be to, iš „McLaren“ komandos aerodinamikos skyriaus buvo pareikalauta iš esmės patobulinti ir bolido važiuoklę: padidinti prispaudžiamąją jėgą ir neleisti padidėti priešpriešiniam oro srautui. Jei komandos bazėje Anglijoje bus susitvarkyta su šiomis užduotimis, o „Honda“ motoristų darbas taip pat bus sėkmingas, „McLaren“ pažangą šiais metais bus galima lyginti su progresu, kurį pernai padarė „Ferrari“ komanda.
Kaip rašo „Diario AS“, ekipos lenktynių direktorius Ericas Boullier komandai yra iškėlęs užduotį jau Australijos GP etape finišuoti pirmajame penketuke. Jei tai pavyktų padaryti, iš esmės būtų galima kalbėti apie savotišką stebuklą. Beje, pirmą realų vaizdą apie „McLaren“ pajėgumą bus galima susidaryti per artėjančius žiemos bandymus Barselonoje.