Ekipa tai pat praleis vasario 7–10 d. vyksiančią pirmąją treniruočių dalį Jereze (Ispanija), kurioje ketino dalyvauti pernykščiu automobiliu. Vietoje to šis bus atsivežtas į antrąją vasario 21–24 d. Barselonoje (Ispanija).

Naujasis „Marussia MR01“, komandos teigimu, prieš sezoną bus išmėgintas vienintelėje, paskutinėje, bandymų sesijoje kovo 1–4 d. toje pačioje Barselonoje.

Ekipa automobilio debiuto trasoje atidėjimą paaiškino užtrukusiu automobilio kūrimu. Dėl tos pačios priežasties, norint susikoncentruoti į naujojo kūrinio užbaigimą, komanda praleis ir pirmąją bandymų sesiją, kurioje planavo naudoti pernykštę techniką.

P. de la Rosa: HRT automobilio kūrimas nevėluoja

Tuo metu HRT lenktynininkas Pedro de la Rosa užtikrino, kad naujasis ekipos automobilis nevėluoja ir bus pradėtas bandyti kaip planuota – nuo vasario 21 d. Barselonoje (Ispanija).

Ispanas taip pat atskleidė, kad komanda ketina pasirodyti ir pirmosiose priešsezonio treniruotėse Jereze (Ispanija), kur planuoja naudoti pernykštį automobilį.

„Jereze planuojame treniruotes senu automobiliu, o Barselonoje vasario 21-ąją išmėginti naująjį. Toks planas“, – britų „Autosport“ pareiškė P. de la Rosa.

„Kalbama, kad vėluojame, tačiau man taip neatrodo. Manau, kad visas kūrimo procesas buvo pradėtas labai vėlai, o komanda dabar deda antžmogiškas pastangas, kad naujasis automobilis būtų paruoštas darbui trasoje vasario 21-ąją“.

„Jaučiuosi labai ramus. Nuo pat tos dienos, kai pasirašiau sutartį, žinojau, kad planas daugiau ar mažiau yra toks. Niekas nepasikeitė. Planuojame kiek įmanoma ilgesnius bandymus. Visuomet geriau nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų“, – dėstė ispanas.

„Mūsų situacija nėra kritiška, viskas klostosi pagal planą. Įtampa auga tuomet, kai planus reikia keisti dėl vėluojančių dalių ar kylančių problemų, tačiau taip nėra“.

„Manau, kad dvi bandymų sesijos prieš lenktynes Australijoje bus gerai. Tokį kelią pasirinko ir kelios didesnės komandos“, – pridūrė jis.

Primename, kad sausio mėnesį pradėjo sklisti gandai, esą HRT apskritai nespės sukurti automobilio iki sezono pradžios ir keleriose pirmosiose sezono lenktynėse naudos pernykštę techniką.

Praėjusią vasarą komandą įsigijus „Thesan Capital“, ekipą iš pradžių paliko jos technikos direktorius Geoffas Willis, o kiek vėliau su ja atsisveikino ir ilgametis vadovas Colinas Kollesas. Ekipa, nutraukusi ryšius su ankstesniais jos technika besirūpinusiais partneriais, iš Vokietijos persikraustė į naują bazę Ispanijoje, Valensijoje.

Kol kas žinomas tik vienas HRT lenktynininkas – P. de la Rosa. Į kitą vietą, kalbama, pretenduoja Vitantonio Liuzzi, Giedo van der Garde ir Narainas Karthikeyanas.