„Ferrari“ piloto žodžiais tariant, dėl to yra kaltos „Pirelli“ lietaus padangos, kurios nesusitvarkė su vandens kiekiu ant trasos dangos. Pasak jo, kai padangas tiekdavo „Bridgesone“ ir „Michelin“, situacija būdavo visai kitokia.
K. Raikkonenas: „Šios lietaus padangos labai anksti pradeda akvaplanuoti, jei lietus ir nėra toks stiprus. Mes apie tai kalbėjome daug kartų, nors, žinoma, labai daug kas priklauso nuo trasos bei kitų faktorių.
Jei sulyginsime su tuo, kad buvo prieš 10-12 metų, tai tokios padangos su tuo susitvarkydavo be problemų, jokio akvaplanavimo nebūdavo.
Akvaplanavimas – pati didžiausia problema, todėl jei ant trasos yra bent kiek stovinčio vandens, sukibimas su trasos danga tampa nuliniu.
Lietus Brazilijoje nebuvo jau toks stiprus, bet ant trasos buvo daug balų ir jei tu į jas pataikydavai, išlėkti buvo labai lengva. Jei kalbėsime būtent apie oro sąlygas Brazilijoje, tai jos nebuvo tokios jau blogos.
Kai dėl mano išlėkimo, taip pakilime prasidėjo rimtas akvaplanavimas, dar iki posūkio. Aš beveik „pagavau“ automobilį, bet po to mane vėl apsuko labai nedėkingoje vietoje ir aš jau nieko negalėjau padaryti. Aš nelaukiau, kad toje vietoje prasidės akvaplanavimas, dėl to ir patekau į avariją“.