Dėl ketvirtos pozicijos kovojęs F. Massa kirto baltą liniją, kuri yra prie įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną. Dar savaitgalio pradžioje lenktynių direktorius Charlie Whitingas sportininkus buvo įspėjęs to nedaryti. Nurodymams nepaklusęs F. Massa gavo pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą ir prarado ne vieną poziciją.
„Buvo tikrai gaila, man gerai sekėsi“, – sakė nusivylimo ir pykčio neslėpęs F. Massa.
„Gavau pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą už tai, jog kirtau baltą liniją. Nepadariau nieko blogo. Neaplenkiau kitų išvažiavęs už trasos ribų, nei vieno neužlaikiau. Tikrai gaila.“
„FIA teisėjai mano esą visagaliai ir gali daryti ką tik nori. Gėda jiems, ne man. Visi tai matė. Esu įsitikinęs, jog ne aš vienas taip padariau. Tai visiškai nepriimtina. Manau, jog ne aš vienintelis kirtau tą liniją, tačiau tik mane už tai nubaudė.“
F. Massos nuomone, jei teisėjai jam nebūtų skyrę baudos, jis turėjo nemažų šansų šios dienos lenktynėse užlipti ant apdovanojimų pakylos.
„Šiandienos lenktynėse galėjau finišuoti ketvirtas arba trečias. Fernandas galbūt būtų sumažinęs tempą ir mane praleidęs į priekį. Galutinis rezultatas tikrai galėjo būti geresnis nei septinta vieta. Bet kokiu atveju, tai emocionali pabaiga.“
„Dabar turėsiu priprasti prie kitos spalvos, nes tai buvo mano paskutinės lenktynės atstovaujant „Ferrari“. Norėčiau padėkoti visiems su kuriais dirbau, visiems, kurie suteikė man galimybę ginti „Ferrari“ garbę.“