Vokietijos GP etapą paeiliui priima dvi šios šalies trasos – Niurburgringas ir Hockenheimas. Čia paskutinis etapas vyko 2012 metais, o per tą laiką šioje vietoje nemažai kas pasikeitė.
Sutrumpinta šios trasos versija buvo pristatyta 2002 m. o 2012 m. čia pirmą kartą kaip padangų tiekėja dalyvavo „Pirelli“ kompanija. Prieš dvejus metus nugalėtojas trasą įveikė su dviem sustojimais, bet nuo to laiko padangos tapo visai kitokios. Beje, FIA pageidavimas uždrausti naudoti FRIC pakabą sustojimų boksuose skaičių gali dar padidinti – padangų dėvėjimasis dėl to bus mažiau stabilus. Šis klausimas bus vienas iš esminių kuriant strategijas šių metų Vokietijos GP.
Ratas Hockenheime yra trumpas, jį pilotai pravažiuoja per 76 sekundes. Pirmoji dalis sudaryta iš dviejų ilgų tiesiųjų, čia yra tik du posūkiai. Todėl suprantama, kad įšildyti čia padangas per kvalifikaciją šaltesniu oru būtų labai nepaprasta. Šiemet „Pirelli“ šiai trasai siūlo minkštąsias ir superminkštąsias padangas.
Trasos ypatumai
Hockenheimas. 67 ratai po 4,574 m = 306.458 km. 17 posūkių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei, arčiau aukštos prispaudžiamajai jėgai. Maksimalus greitis – 320 km/h su DRS ir 310 km/h be jos. Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu lenktynininkai važiuoja 65 proc. rato (vidutinė reikšmė). Stabdymo zonos sudaro 15 proc. rato. Septynios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – didelis. Laikas, reikalingas sustojimui boksuose – 16,8 sek.
Jėgų išsidėstymas
Hockenheimas – dešimtas 2014 m. „Formulės 1“ čempionato etapas. Praėjusiuose etapuose dominavo „Mercedes“ pilotai, laimėję aštuonias lenktynes iš devynių. „Ferrari“ kol kas atsilieka, bet jie, kaip ir „Red Bull“, bando sumažinti atsilikimą. Per praėjusius du etapus „Williams“ pilotas kilo ant podiumo, o Austrijoje abu šios britų komandos sportininkai startavo iš pirmosios eilės. Todėl „Williams“ turėtų būti labai stipri ir Vokietijoje.
Fernando Alonso tris kartus yra laimėjęs Vokietijos GP, visus kartus – Hockenheime. Lewisas Hamiltonas čia laimėjo du kartus, vieną – Hockenheime, Sebastianas Vettelis turi vieną pergalę.
Oro prognozė
Per Vokietijos GP dažnai būna karštas oras, nors čia pasitaikė ir lietingų varžybų. Šią savaitę vėl prognozuojamas karštis – apie 30 laipsnių.
Padangos ir kiti faktoriai
„Pirelli“ šiai trasai parinko minkštąsias (geltonos) ir superminkštąsias (raudonas) padangas. Tokie pat mišiniai buvo naudojami Monake, Kanadoje ir Austrijoje. Padangų specialistai sako, kad greičio skirtumas tarp šių padangų turėtų būti apie 0,8 sek. kiekviename rate, todėl komandos turi labai daug galimybių rinktis labai įvairias ir įdomias strategijas. Dėl karšto oro galima padangų šiluminė degradacija – jei jos perkais, smarkiai nukris jų efektyvumas. Šį efektą dar gali padidinti FRIC pakabos draudimas, todėl labai bus svarbios penktadienio treniruotės, per kurias komandos turės surinkti svarbią informaciją lenktynėms ir jose taikyti efektyvią strategiją.
Trasos konfigūracijoje yra keletas lėtų posūkių, išvažiuojant iš kurių galimas ratų prasisukimas, o kai kurie vidutinio greičio ir greiti posūkiai taip pat labai dilina padangas.
Sustojimai boksuose
Turint galvoje šiluminę degradaciją ir FRIC pakabos nebuvimą, tikėtina, kad lenktynėse komandos boksuose stos po du, o gal ir tris kartus, jei negatyvūs faktoriai turės didelės įtakos. Jei bus stojama du kartus, padangos bus keičiamos maždaug 18 ir 41 ratuose.
Saugos automobilio tikimybė
Nuo to laiko, kai 2002 metais buvo pradėta naudoti nauja Hockenheimo trasa, per aštuonias čia vykusias lenktynes saugos automobilis buvo pasirodęs du kartus – dėl starto avarijos 2004 m. ir dėl incidento 2008 m.