„Ferrari“ lenktynininkai šiemet tik vieną kartą lipo ant apdovanojimų pakylos, o paskutinėse lenktynėse dėl taškų kovojo su „Force India“ bei „McLaren“ pilotais, bet ne su Kanados GP nugalėtojais „Red Bull“ ar dominuojančiais „Mercedes“ lenktynininkais. J. Allisonas pripažįsta, kad ekipa šį sezoną bando vyti lyderius, bet yra optimistiškai nusiteikęs dėl atsilikimo mažinimo artimiausiose lenktynėse.
„Kiekvieną sezoną gamykloje yra stengiamasi pagerinti bolidą, kurį turim. Jei esi priekyje, stengiesi ten ir išlikti. Jei nepirmauji, tuomet tavo pastangos yra skirtos kilimui rikiuote aukštyn. Šiuo metu nesame priekyje, todėl stengiamės pagerinti bolidą visose srityse: mechaniką, aerodinaminius elementus, elektroniką, kiekvieną komponentą, kas liečia derinimą. Darome viską, kad pagreitėtumėme,“- sakė „Ferrari“ komandos technikos direktorius.
„Pastarosiose lenktynėse atsivežėme daugiau atnaujinimų nei įprastai ir tai leido nežymiai pagerinti mūsų poziciją. Turime kovoti ir toliau. Turime atnaujinimų planus kiekvienoms lenktynėms. Jei mums seksis gerai atlikti užsibrėžtus darbus, tuomet „Ferrari“ bolidai turėtų važiuoti tolygiau nei varžovų bei turėtų pradėti panašėti į tai, kuo galėtumėme didžiuotis. Vis dėlto tai nėra lengva kova, be to, ji niekada nesibaigia,“- sakė J. Allisonas.
Paklaustas ar žino ko tikėtis iš sugrįžimo į Austriją, „Ferrari“ specialistas atsakė: „Nežinome, bet kaip ir kiekvienoje trasoje šiemet yra svarbu gerai suvaldyti minkštąsias padangas antroje kvalifikacijos dalyje. Reikia užtikrinti, kad padangos būtų gerai paruoštos ne tik greitajam ratui, bet ir tai, kad atlaikytų iki pirmojo sustojimo techninio aptarnavimo juostoje.“