„Galime tikėtis pažangos baterijų bei variklių srityse. Visa tai anksčiau ar vėliau gali būti panaudota tokiuose čempionatuose kaip „Formulė-1“ arba WEC. Vienas čempionatas visada gali pasimokyti iš kito“, – pasakojo FIA prezidentas J. Todtas.
„Štai automobilių aerodinamikai išleidžiama itin daug pinigų. Tačiau „Formulės-E“ automobilių aerodinamika bus gana paprasta. Manau, tai tik į gerą. F-1 automobiliai apkrauti įvairiais sparneliais, kuriuos tobulinant sugaištama itin daug laiko vėjo tuneliuose. Mano manymu, turėtume kurti ir tobulinti tokius dalykus, kuriuos po kurio laiko galėtume panaudoti įprastuose automobiliuose.“
J. Todto teigimu, federacijai buvo svarbu sukurti tokį čempionatą, kuriame būtų varžomasi vien elektra varomais automobiliais.
„Pasaulis keičiasi. Mes, kaip automobilių federacija, jaučiame atsakomybę neatsilikti nuo visų tų pokyčių. Ryšys tarp įprastų automobilių ir lenktyninių yra itin svarbus. Mano manymu, buvo svarbu pateikti visiškai naują technologijų viziją automobilių sporte. Štai kodėl pakeitėme taisykles „Formulėje-1“, pasisakėme už pokyčius WEC varžybose. Tada kilo mintis sukurti visiškai naują čempionatą, kuris skleistų žinią apie elektronines technologijas. Daugelis žmonių entuziastingai sutiko šią idėją.“
„Elektra varomas automobilis yra transporto ateitis miestuose. Štai kodėl „Formulės-E“ lenktynės bus rengiamos įvairiuose pasaulio miestuose. Tai naujas požiūris, naujas produktas.“
Priminsime, kad pirmosios „Formulės-E“ lenktynės įvyks jau kitą savaitgalį Pekino mieste, Kinijoje. Naujai sukurtame čempionate varžysis daug buvusių F-1 pilotų, bandytojų: Jarno Trulli, Nickas Heidfeldas, Jaime Alguersuari, Sebastienas Buemi, Bruno Senna, Jerome‘as d’Ambrosio, Lucas di Grassi, Karunas Chandhokas, Franckas Montagny, Stephane‘as Sarrazinas ir Nelsonas Piquet jaunesnysis.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.