„Vienu iš labiausiai išraiškingu epizodu Hockenheime tapo lenktynių momentas, kai „Ferrari“ komanda pakvietė Sebastianą Vettelį į boksus, bet jis atsisakė, ekipos paklausdamas, ką jie nori „pakirsti“ dėl ankstesnio sustojimo keičiant padangas. Komanda atsakė, kad Maxą Verstappeną, tačiau jo net nebuvo Sebastiano matomumo zonoje.
Galima tik įsivaizduoti, kas vyksta „Ferrari“ viduje, jei pilotas prie vairo turi kur kas realistiškesnį požiūrį į tai, kas vyksta trasoje, nei komanda techninio aptarnavimo juostoje su visais jos turimais duomenimis ir moderniausia technine įranga.
S. Vettelis aiškiai matė, kad jie nesugebės Hockenheime realiai kovoti su „Red Bull“ ir raudonasis automobilis šiame autodrome yra tik trečias pagal greitį.
Prieš lenktynes „Ferrari“ išsiskyrė su technikos direktoriumi Jamesu Allisonu. Tai tikrai buvo labai geras specialistas, kuris galėtų sustiprinti bet kurią komandą. Norint sukurti naują „Svajonių komandą“, jau dabar „Ferrari“ reikėtų tokių specialistų kaip Jeanas Todtas, Rossas Brawnas ar Rory Byrne'as.
„Ferrari“ laukia labai sunkūs laikai kovojant su „Mercedes ir „Red Bull“. Ypač sunku jiems bus su „Red Bull“. Pastarieji palaipsniui dorojasi su problemomis ir turi realius šansus sukurti labai greitą mašiną. Galima guostis, jog „Ferrari“ jau persijungė ruoštis 2017 metų sezonui, suprasdami, jog šiemet jie nieko doro nepasieks, o štai kitam sezonui jie neva turės gerus šansus.
Tačiau tiesa yra ir tai, kad „Mercedes“ ir „Red Bull“ taip pat intensyviai ruošiasi kitam sezonui. Jie tikrai netrypčioja vietoje. Kita vertus, „Mercedes“ yra tiek toli pažengusi į priekį, kad kartkartėmis gali sau leisti ir „atsipūsti“.
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris su nekantrumu laukia 2017 metų, kadangi yra įsitikinęs, jog „Renault“ jėgainės dar labiau priartės „Mercedes“ lygio. Be to, ši komanda mato dideles galimybes dėl to, jog kitąmet keistis ir techninis reglamentas aerodinamikai, padangoms ir važiuoklei. O tai leis pasireikšti tokiam talentui kaip Adrianas Newey“, - sakė K. Chandhokas.