Suomis F-1 debiutavo 2001 metais. Sportininkui teko lenktyniauti tokiose trasose kaip Magny-Cours, Imola ar Niurburgringas.
Laikui bėgant, šių lenktynių žiedų vietas užėmė naujos, H. Tilkes suprojektuotos trasos, esančios Abu Dabyje, Singapūre ir Rusijoje. O šiemet naujų trasų sąrašą papildys naujai suprojektuotas lenktynių žiedas Baku mieste, Azerbaidžane.
K. Raikkonenas mano, kad dauguma naujų trasų yra nuobodžios, kadangi jose yra nemažai posūkių, pasisavintų iš kitų lenktynių žiedų.
„Kai vykstame į naują lenktynių trasą, žinome ko galime tikėtis“, – Suomijos leidiniui „Turun Sanomat“ sakė K. Raikkonenas. - Jos visos yra vienodos. Nėra jokių medžių, jokio kraštovaizdžio. Žinoma, kiekviena trasa turi šiokio tokio išskirtinumo, kiekvienas posūkis yra truputi kitoks. Tiesa ta, kad visos naujos trasos yra sudarytos iš H. Tilkes posūkių.“
K. Raikkonenas labiausiai nevykusių H. Tilkes kūriniu įvardino Korėjos trasą. O etapą Abu Dabyje pavadino „dykumoje vykstančiomis lenktynėmis“.
Tačiau suomis pripažįsta, kad ne visos H. Tilkes suprojektuotos trasos yra nevykusios.
„Turkijos trasa buvo gera. Man patiko Magny-Cours žiedas. Jis išsiskyrė iš kitų. Imola buvo viena iš geriausių. Ten visada tvyrojo puiki atmosfera. Niurburgringo trasa taip pat buvo nebloga.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.