Iš viso jis įveikė 666 kilometrus – daugiau nei dvi lenktynių distancijas.

„Viskas susiklostė gerai. Apskritai, šios dvi dienos man buvo labai naudingos“, - pasibaigus bandymams sakė K. Raikkonenas. - Nors vairavau dvejų metų senumo automobilį, apautą „Pirelli“ demonstracinėmis padangomis, daug sužinojau apie darbą su komanda ir inžinieriais, kas reiškia, kad pirmuose oficialiuose bandymuose Cherese (Ispanija) galėsiu susikoncentruoti į naują automobilį. Buvo puiku vėl vairuoti F-1 automobilį. Šiuo atžvilgiu jaučiuosi labai teigiamai“.

Alano Permaine'o, „Lotus“ operacijų trasoje inžinieriaus, teigimu, bandymai buvo produktyvūs ir vertingi.

„Rytą praleidome derindami automobilį, ypač priekinių ir galinių ratų išvirtimą. Po pietų mes atlikome važiavimus nedideliu kuro kiekiu, kvalifikacijos simuliacijas, naudodami du naujų padangų komplektus. Vėliau sekė 27 ratų atkarpa, pradėta kupinu degalų baku“, - pasakojo specialistas.

„Kaip ir buvo galima tikėtis, Kimi buvo greitesnis nei pirmadienį. Mes atlikome kelias starto, sustojimų boksuose ir sankabos naudojimo simuliacijas. Mes net sugebėjome viską baigti anksčiau nei planavome. Apskritai, šios dvi dienos buvo produktyvios ir vertingos“, - pridūrė jis.

K. Raikkonenas į trasą dabar sugrįš pirmųjų oficialių ikisezoninių bandymų vasario 7 d. Cherese metu.