Tačiau kuo skiriasi įprastinė dukart pasaulio čempiono mašina, kuria jis važiuoja „Formulėje-1“ nuo tos, kurią jis pilotuos JAV? „McLaren“ spaudos tarnyba pateikia palyginamąsias MCL32 ir „Andretti“ komandos technines charakteristikas.
Važiuoklė
F-1: Monokokas iš anglies pluošto, kurį kiekviena komanda kuria ir gamina pati.
„IndyCar“: Visos komandos naudoja „Dallara IC-12“ važiuoklę ir su „Honda“ arba „Chevrolet“ aerodinaminiu paketu.
Variklis
F-1: V6 1,6 litro darbo tūrio turbininis variklis su energijos rekuperacijos sistema ERS. Tokias jėgaines gamina „Mercedes“, „Ferrari“, „Renault“ ir „Honda“.
„IndyCar“: V6, 2,2 litro darbo tūrio biturbo, gamina „Honda“ arba „Chevrolet“.
Galia
F-1: Apytikriai 750 AG, įskaitant energiją, kurią duoda ERS sistema.
„IndyCar“: 550-750 AG priklausomai nuo įpūtimo slėgio.
Maksimalus greitis
F-1: 362-370 km/val.
„IndyCar“: 378-386 km/val.
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.
F-1: Maždaug 2,1-2,7 sek. priklausomai nuo trasos konfigūracijos.
„IndyCar“: maždaug 3 sekundės.
Pavarų dėžė
F-1: 8 laipsnių, pusiau automatinė su viena atbuline pavara. Konstruojama komandos savarankiškai.
„IndyCar“: 6 pavarų, sekvencinė su viena atbuline, „Xtrac“ gamybos.
Svoris
F-1: Minimalus limitas yra 728 kg kartu su lenktynininku.
„IndyCar“: Maždaug 716, 67 kg ovalo formos autodromuose ir 730,28 kg kitose trasose įskaitant trumpus ovalus – neskaičiuojamas degalų, piloto ir gėrimų talpos svoris.
Padangos
F-1: „Pirelli P-Zero“ – „slic“ tipo padangos, penkių skirtingų mišinių pagal kietumą ir dviejų rūšių lietaus padangos.
„IndyCar“: „Firestone Firehawk“ „slic“ ir lietaus padangos miestų ir europietško tipo trasoms.
Degalai
F-1: „Honda“ variklyje, kuris montuojamas ant MCL32, naudojamas neetiliuotas benzinas „BP Ultimate“.
„IndyCar“: „Sunoco E85R“ degalai (85 proc. etanolio ir 15 proc. benzino mišinys).
Degalų bakas
F-1: Ribotos talpos, apskaičiuotas 105 kg, kurių turi užtekti visai lenktynių distancijai.
„IndyCar“: 70 litrų, kadangi lenktynėse yra leidžiamas degalų papildymas.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.