Pagal galiojančias taisykles per sezoną sportininko automobilyje skirtingi jėgainės elementai gali būti pakeisti penkis kartus. Jei elementas yra keičiamas šeštą kartą, lenktynininkui skiriama starto pozicijų bauda.
Austrijoje L. Hamiltonas jau naudos penktą MGU-H ir turbokompresorių. Taip pat bus sumontuotas trečias vidaus degimo variklis bei MGU-K.
„Neturiu atsakymo į klausimą kodėl taip nutiko. Šį savaitgalį pradėsiu su paskutiniu nauju variklio komplektu. Taigi, 1 arba 2 lenktynėse turėsiu startuoti iš rikiuotės galo“, – kalbėjo L. Hamiltonas.
Iki sezono pabaigos variklis bus pakeistas dar bent du kartus. Tai reiškia, kad kiti komponentai bus keičiami šeštą ir septintą kartą. Blogiausia yra tai, kad aš esu vienintelis „Mercedes“ pilotas, kuris atsidūrė tokioje situacijoje. Esame „Mercedes“ komanda, tad taip neturėtų būti. Jei būtų 40 „Mercedes“ variklių, mes turėtume turėti geriausius. Tačiau dabar situacija yra visiškai kitokia.
Rikiuotėje iš viso yra aštuoni „Mercedes“ pilotai. Visi kiti, išskyrus mane, neturi jokių rimtesnių problemų. Jie naudoja antrus variklius ir dar turi keturis. Tuo tarpu man liko tik vienas. Situacija tikrai nėra puiki, tačiau aš nieko negaliu padaryti.“
L. Hamiltonas tikisi būti nubaustas tose trasose, kuriose nebus sunku lenkti.
„Norėtųsi, kad tai nutiktų trasose, kuriose galėčiau kiek įmanoma arčiau pakilti iki rikiuotės priekio. Turiu ir toliau galvoti, jog vis dar galiu nugalėti. Lenktynėse gali pasirodyti saugos automobilis ar nutikti kiti dalykai. Tad stengiuosi išlikti optimistiškai nusiteikęs. Tikimybė, kad Nico (Rosbergas) nugalės, o aš geriausiu atveju liksiu antras yra gana didelė. Stengsimės kiek įmanoma labiau sušvelninti situaciją ir geriau išnaudoti turimus variklius.“