„Žiūrint į aerodinaminius skaičius, panašu, jog viskas gerai veikia“, – pasakojo „Lotus“ technikos direktorius N. Chesteris. - Neketinu jums atskleisti skaičių bei informacijos apie tai, ant kiek mūsų manymu tokia nosis yra geresnė už standartinę žemą nosį, tačiau mes įžvelgėme didelę naudą ir neatsisakėme šios idėjos“.
N. Chesteris prisipažino esąs nustebęs, jog nei viena kita F-1 komanda neįgyvendino tokios bolido nosies idėjos. Dar prieš pirmuosius šiemet F-1 bandymus Cherese (Ispanija) „Toro Rosso“ komandos technikos direktorius Jamesas Key prasitarė, jog ekipa svarstė „Lotus“ automobilio nosies idėją. Apie tokią koncepciją teigė žinojęs ir buvęs britų ekipos technikos direktorius, dabar „Ferrari“ specialistas, Jamesas Allisonas.
„Taip, esu šiek tiek nustebintas. Žinau, kad kitos komandos turėjo galimybę tokia idėją apsvarstyti gana anksti. Maniau, kad galėjo būti viena ar dvi ekipos, kurios galbūt tai įgyvendino ir išbandė. Vienas iš sunkumų, su kuriuo susiduriama kuriant tokią nosį, yra jos struktūrą ir avarijos testų įveikimas. Žinoma, tokia nosis savo struktūra išsiskiria iš kitų. Užtruko nemažai laiko kol galų gale padarėme ją tokią, kokios norėjome ir įveikėme avarijos testą“.