„Mes nekontroliuojam kainų. Aš tiktai galiu nuspręsti gaminti mažiau sparnų, tai mes ir darome. Bet aš negaliu nulemti variklių kainos, kuri vietoj buvusių 8 dabar pasiekė 40 milijonų eurų. Aš negaliu to pakeisti. Aš balsavau prieš variklių pakeitimą, kaip aš galiu būti laikomas atsakingu už šią situaciją?“
G. Lopezas tiki, kad didžiosios komandos turėtų prisiimti atsakomybę už išaugusius biudžetus: „Pirštu rodoma turėtų būti į ekipas, kurios nenori keisti sistemos. Niekas apie tai nekalba. Niekas nekalba apie faktą, kad mes niekada neprašėme pinigų“, – pykčio neslėpė „Lotus“ ekipos savininkas.
„O dabar į mus bado pirštais, kad turėtume išspręsti šią problemą. Tai leiskite mums mokėti padorią kainą už buvimą čia. Mes paremiame žmones, kurie gauna daugiau pajamų reklamuodami variklius. Visa ši diskusija yra gana kvaila.“
Nepaisant to, kad B. Ecclestone'as nepasiūlė jokio realaus sprendimo, G. Lopezas vis dar tiki, kad viskas dar nėra prarasta: „Aš dar neatstatydintas, dar pamatysime. Ateitis parodys. Sportas ne geriausioje padėtyje. Pamatysime, kas nutiks. Šis sportas surenka 900 milijonų dolerių, aš nesuprantu, kodėl prarandamos ekipos.“