Manoma, jog priešingai nei L. Razia, J. Bianchi sugebės papildyti komandos biudžetą ir gins ekipos garbę pirmose sezono lenktynėse Australijoje.

„Marussia“ sutartį su L. Razia pasirašė dar prieš pirmus F-1 bandymus Cherese (Ispanija). Manoma, jog brazilo rėmėjai sumokėjo pirmą dalį pinigų, tačiau antros dalies komanda taip ir nesulaukė. Spėjama, jog būtent dėl to sportininkas neišbandė „Marussia“ automobilio praėjusią savaitę Barselonoje (Ispanija) vykusiuose bandymuose.

„Atsidūrėme tokioje situacijoje, kurioje esame priversti nutraukti sutartį su L. Razia“, – sakė „Marussia“ komandos vadovas Johnas Boothas.

„Atsižvelgdami į tai, ką turime padaryti siekiant sukurti naują struktūrą, neturėjome kitos išeities. Taip pasielgėme norėdami ir toliau užtikrinti komandos ateitį“.

Reikalingos pinigų sumos taip ir nesulaukusi komanda nusprendė atsisakyti L. Razia paslaugų. Atsiradusi laisva vieta netrukus atiteko J. Bianchi.

„Jules yra talentingas pilotas. Jis siekė vietos „Formulėje-1“ ir iki šiol žemesnės kategorijos čempionatuose pasiekė tikrai puikių rezultatų“, – kalbėjo britas. - Jis priklauso „Ferrari“ jaunųjų pilotų programai, tad natūralu, jog toks žmogus patraukia kitų ekipų dėmesį“.

Manoma, jog komanda iki šiol derybas taip pat vedė ir su buvusiu HRT pilotu Narainu Karthikeyanu. Panašu, jog J. Bianchi ekipai pasirodė geresnis pasirinkimas.

Prancūzas kurį laiką kovojo dėl vietos „Force India“ ekipoje. Tačiau pastaroji pasirinko Adrianą Sutilą.

Sportininko vadybininkas Nicolas Todtas nenuleido rankų ir toliau ieškojo vietos prancūzui „Formulėje-1“. „Ferrari“, kurios jaunųjų pilotų programai priklauso J. Bianchi, taip pat neslėpė siekianti padėti jaunajam lenktynininkui rasti vietą kurioje nors F-1 ekipoje.