Teisėjai nubaudė M. Verstappeną už pavojingą vairavimą ir olandas prarado penkias pozicijas kitame etape Kanadoje. Pats M. Verstappenas incidento aplinkybes aiškina tuo, jog R. Grosjenas, kurį jis persekiojo, pradėjo stabdyti labai anksti, todėl išvengti susidūrimo buvo praktiškai neįmanoma. Taigi, dukart pasaulio čempionas stojo į M. Verstappeno pusę.
„R. Grosjeanas pasirinko ne tą trajektoriją, ką darydavo kituose ratuose ir važiavo kitokiu greičiu“, – M. Hakkineno žodžius cituoja Suomijos laikraštis „Ilta-Sanomat“. - Atrodo, jog M. Verstappenas turėjo puikiai progą lenkimui, todėl jis važiavo ties rizikos riba. Bet jei „Lotus“ automobilis nebūtų keitęs trajektorijos ir greičio, visai įmanoma, jog manevras olandui būtų pavykęs. Bet kokiu atveju teisėjams nereikėjo M. Verstappeno bausti. Aš ir pats esu patekęs į panašias situacijas. Mano galva, toks teisėjų sprendimas ir jų vertinimo principas buvo klaidingas.“
Antra vertus, visiškai atvirkščiai M. Hakkinenas vertina Danielio Ricciardo veiksmus incidente su Kimiu Raikkonenu, kai suomis faktiškai buvo išstumtas iš idealios trajektorijos. Taip australas laimėjo poziciją. Anot M. Hakkineno, D. Raicciardo šiuo atveju reikėjo būtinai nubausti.
„Šis veiksmas buvo labai agresyvaus pilotavimo pavyzdys. Danielis jau ne kartą yra parodęs, kad, jei tik kas palieka „klėtelę“ atvertą, jis tuoj pat, apie nieką negalvodamas, metasi į agresyvią ataką.
Taip, Monakas yra ta trasa, kur, jei kas nors iš pilotų palieka bent kiek vietos, tuo reikia nedelsiant pasinaudoti. Tačiau D. Ricciardo griebėsi neįtikėtinos rizikos, nors šįkart abu automobiliai išliko trasoje, o tuo labai patenkinta buvo „Red Bull“ komanda.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.