„McLaren“ pernai naudojo į didįjį sportą sugrįžusios „Honda“ jėgaines, kurios neišsiskyrė nei galia, nei geru patikimumu. Britų komandai tai buvo prasčiausias sezonas „Formulėje-1“ nuo 1980 metų.
Nors F. Alonso ir Jensonas Buttonas iškovojo taškų, abu sportininkai tikėjosi pasiekti daug geresnių rezultatų.
M. Webberio teigimu, jo nestebino tai, kad F. Alonso buvo nepatenkintas situacija, ypač „Honda“ jėgaine, kurią Japonijos GP metu pavadino „GP2 varikliu“.
„Jis tiesiog nori būti rikiuotės priekyje, kur galėtų maksimaliai išnaudoti savo potencialą. Jo mažasis pirštas turi daugiau talento nei sportininkai, su kuriais jam teko kovoti pernai“, – duodamas interviu „PA Sport“ sakė M. Webberis. - Kai kiekvieną lenktynių savaitgalį tenka kovoti su tokiais pilotais, tave tai erzina. Viskas kas jam rūpi, tai vidurinis apdovanojimų pakylos laiptelis. Ar jis norėtų atstovauti „Mercedes“ komandai? Žinoma.“
M. Webberio teigimu, sportininkus labiausiai nuvilia techninės problemos.
„Nėra nieko blogiau už technines problemas, dėl kurių negali pasiekti lenktynių finišo. Tai, jog negali pamatyti mojuojamos finišo vėliavos, sportininkui yra siaubingas dalykas. Jei „McLaren“ norės toliau išlaikyti dabartinius pilotus, ekipa privalės pasirūpinti technikos patikimumu. Gendanti technika visada buvo ir bus didelė rakštis užpakalyje, ypač vėlyvame karjeros etape. Tai siaubinga.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.