Nors Didžiojoje Britanijoje įsikūręs motorų gamintojas anksčiau žadėjo kurti nuo 2014 m. įsigaliosiančio naujo standarto 1,6 l V6 agregatą, vienintelės jo klientės duomenimis, kompanija to nedaro ir pasitrauks iš šio sporto.
„Mano žiniomis, „Cosworth“ negamins 2014 m. modelio variklio. Akivaizdu, kad aš nedirbu „Cosworth“, tačiau toks yra mano supratimas. Liks trys tiekėjai: „Mercedes“, „Renault“ ir „Ferrari“, – trečiadienį Barselonoje vykusio „Formulės-1“ komandų asociacijos (FOTA) susitikimo su sporto gerbėjais metu pareiškė vienas „Marussia“ ekipos vadovų Graeme Lowdonas.
Po šio sezono variklių tiekėją gali pakeisti ne viena komanda, įskaitant sutarčių dar neturinčias „Force India“ bei „Sauber“. „Toro Rosso“ jau patvirtino ketinimus pereiti nuo „Ferrari“ prie „Renault“ variklių. Be to, toliau sklando gandai apie galimą „McLaren“ išsiskyrimą su „Mercedes“ bei kol kas nežinomo naujo gamintojo atėjimą į „Formulę-1“.