„Mes taikome į antrąją sesiją. Bet kuriuo atveju dalyvausime ir pirmojoje, nes Charlesui (Picui – red. past.) svarbu rinkti kilometrus. Be to, tai padės įsivažiuoti ir visai komandai“, - pareiškė ekipos, pernai dar vadintos „Virgin“, technikos konsultantas Patas Symondsas.
Inžinierius taip pat atskleidė, kad naujasis „Marussia“ bolidas turės labai mažai ką bendro su pernykščiu automobiliu.
„Visuomet kažką panaudoji, tačiau, manau, kad šį kartą panaudojome mažiau nei įprastai. Visiškai naujai suprojektuota važiuoklė, skiriasi net pedalų struktūra“, - teigė specialistas.
„Šiame bolide iš pernykščio tikriausiai panaudota mažiausiai tarp visų automobilių, prie kurių man kada nors teko dirbti“, - pažymėjo jis.
P. Symondsas užtikrino, kad kuriant naują „Marussia“ bolidą pagrindinis tikslas buvo ne revoliuciniai sprendimai, o tvarkingas įprastų metodų įgyvendinimas.
„Nemanau, kad mums jau laikas imtis inovacijų. Kai tiek daug atsilieki nuo rikiuotės priekio, turi viską tiesiog atlikti tinkamai ir gerai“, - sakė buvęs „Renault“ inžinerijos direktorius.
„Taigi, jokių realių inovacijų, daugiau kiekvienos srities peržiūra ir bandymas ją pagerinti“, - pridūrė jis.