Dabar komanda mano išsiaiškinusį tokio skirtingo pasirodymo priežastis.
„Manau, kad atvejis Kanadoje buvo labai įdomus, nes abu lenktynininkai vairavo iš esmės tokius pačius automobilius ir turėjo tokias pačias dalis. Tačiau mes leidome jiems pritaikyti automobilio nustatymus pagal savo vairavimo stilių, ir matėme aiškų skirtumą padangų veikimo ir pajėgumo prasme“, – bendraudamas su žurnalistais telekonferencijoje sakė S. Robertsas.
„Mes sugebėjome tuo pasinaudoti. Sugrįžus į gamyklą buvo įdėta daug pastangų nagrinėjant surinktus duomenis ir tikrinant, ar viskas buvo tikrai taip, kaip manėme“.
„Šiuo metu esame beveik visiškai tikri, kad su Jensono automobiliu nebuvo nieko blogo, kaip ir iš esmės nieko blogo su automobilio reguliavimu, tačiau tarp šių automobilių buvo subtilių skirtumų, kuriuos, esu nusiteikęs optimistiškai, prieš savaitgalį Valensijoje mes sėkmingai identifikavome“.
„Manau, kad Jensono automobilį kvalifikacijai ir lenktynėms paruošime šiek tiek kitaip. Neįvardinsiu tiksliai, ką darysime kitaip, tačiau tai bus labai labai subtilūs pakeitimai. Tai ne esminiai dalykai, kaip aerodinamikos balansas ar panašiai. Šiuo atveju esmė giliose smulkmenose“.
„Šiemet jau buvo galima matyti, kaip komandos pataiko į padangų veikimo intervalą arba ne. Nemanau, kad mums daug trūko. Jo automobilio nustatymuose esminių trūkumų nebuvo, tačiau tą dieną jo pajėgumas labai skyrėsi. Taigi, manau, kad artėjame prie visko supratimo iki galo. Tik laikas pasakys, ar mums pavyko viską išspręsti. Mums tai skausmingas, tačiau kartu ir įdomus mokymosi procesas“.