„Anksčiau F-1 buvo įprasta kalbėti apie didžiulius ir prabangius pastatus ant ratų, pilotų, inžinierių bei komandų vadovų atlyginimus“, – pasakojo M. Whitmatshas. - Aštuntame praėjusio amžiaus dešimtmetyje buvo išlaidaujama ir tai buvo vienas iš F-1 traukos objektų. Mes išlaidavome dešimtmečius. Tačiau suaugome ir supratome, jog toks išlaidavimas tapo tiesiog nebe patrauklus“.
„Turime galvoti apie efektingą lėšų panaudojimą. Žinau, tai skamba prieštaringai, tačiau mūsų kompanijoje mums pavyko sumažinti išlaidas. Dabar vyksta geresnės diskusijos. Vietoj to, kad kalbėtume apie „mums reikia dar 3 vėjo tunelių ir šimto inžinierių“, mes kalbame „tai viskas ką turime, kaip galime maksimaliai tai išnaudoti?“. Dabar svarbiausias efektingas lėšų panaudojimas“.
Kalbėdamas apie išlaidavimą „Formulėje-1“ M. Whitmarshas atkreipė dėmesį į šiemet įvykusius naujų automobilių pristatymus.
„Manau, jog taupymas atsispindi žmonių elgesyje. Pažiūrėkite į visus tuos automobilių pristatymus. Anksčiau mes tokiems dalykams išsinuomodavome visus Alexander rūmus. Išleisdavome nežmoniškus pinigus pristatymams. Visi taip darė. Tai buvo varžybos“.
„Dabar pristatymui mums užteka poros tribūnų mūsų pačių gamykloje. Niekas nebeišlaidauja, nes niekam nebeįdomūs visi tie ekstravagantiški pristatymai. Taigi, F-1 pasikeitė.“