„N. Lauda iškeliavo ramiai ir taikiai“, – informavo buvusio lenktynininko šeimos nariai.
Legendinis Austrijos lenktynininkas pasaulio čempionu su „Ferrari“ komanda tapo 1975 ir 1977 m. Vėliau, 1984-aisiais, sezoną jis dar kartą laimėjo jau su „McLaren“ automobiliu.
1976-aisiais per Vokietijos „Grand Prix“ lenktynes N. Lauda pateko į šiurpią avariją, tačiau, net ir smarkiai apdegęs, jis greitai atgavo jėgas ir vėl drąsiai sėdo prie „Formulės-1“ bolido vairo.
Sunku patikėti, tačiau lenktyninį automobilį N. Lauda vairavo prabėgus vos 40-iai dienų po šio šiurpaus incidento. Iki šiol tai laikoma viena iš fantastiškiausių atsigavimo istorijų F-1 lenktynėse.
Apie šią avariją N. Lauda yra davęs interviu, publikuotą portale DELFI.
Apie N. Laudą ir jo kovas su britų lenktynininku Jamesu Huntu buvo sukurtas didelio pasisekimo sulaukęs filmas „Rush“, nominuotas dviem „Auksiniams gaubliams“ ir gavęs daug apdovanojimų įvairiuose kino festivaliuose.
Baigęs savo lenktyninko karjerą N. Lauda įsitraukė į civilinės aviacijos verslą, taip pat dalyvavo „Formulės-1” komandos „Mercedes” veikloje ir į ją asmeniškai pakvietė Lewisą Hamiltoną, kuris jau penkis kartus tapo pasaulio čempionu.
„Jo unikalūs pasiekimai išliks nepamiršti, jo paprastumas ir drąsa išlieka pavyzdžiu mums visiems“, – rašoma N. Laudos šeimos išplatintame pranešime.
„Tai – tikra legenda”, – apie N. Laudą atsilipė britų lenktynininkas, buvęs F-1 čempionas Jensonas Buttonas, o „McLaren“ komanda pažymėjo, kad „N. Lauda amžnai bus prisimenamas mūsų istorijoje“.
Iš viso per savo karjerą N. Lauda startavo 171 F-1 lenktynėse. 54 iš jų austras lipo ant prizininkų podiumo, 25 iš jų laimėjo. „Formulės-1” čempionatuose jis dalyvavo nuo 1971 iki 1985 metų.