„Silverstouną daugelis komandų laiko savo namų lenktynėmis, nes daugelio komandų bazės yra įsikūrusios visai netoli nuo šios trasos. Gali pasirodyti, kad šiose lenktynėse yra kur kas lengviau nei kituose etapuose, bet dažniausiai būna atvirkščiai. Mažas atstumas iki trasos leidžia čia atvežti daugiau techninių naujienų, kadangi nereikia samdyti lėktuvų kaip tai daroma varžyboms vykstant kitose vietose.
Silverstounas, kuris Antro pasaulinio karo metais buvo bombonešių aerodromas, po karo buvo ne kartą pertvarkomas. Paskutinė rekonstrukcija įvyko 2010 metais, tačiau šios trasos esmė per daugelį metų nepasikeitė. Pagrindinės Silverstouno charakteristika – greitas žiedas su greitais krypties pasikeitimais, dėl ko daugelis pilotų laiko šią trasą viena iš įdomiausių.
Kadangi trasa yra buvęs aerodromas, su tuo susijusi viena svarbių ypatybių – stiprūs vėjai. Kuomet besikeičiančios krypties stiprus vėjas siejamas su greitais posūkiais, kurių šioje trasoje yra apstu, iškyla nemažai problemų inžinieriams pritaikant automobilį tokia trasai. Tokia situacija verčia labai tiksliai pasirinkti stabdymo taškus, nes jie yra skirtingi priklausomai nuo vėjo krypties.
Priešpriešinis ir į nugarą pučiantis vėjas turi nemažos įtakos rato įveikimo laikui, o šoninis vėjas stipriai mažina automobilio stabilumą. Mašinos stabilumas, kuomet keičiasi važiavimo kryptys, ir yra gero rezultato raktas, dėl to itin svarbi aerodinamika. Silverstoune nėra itin rimtų stabdymo zonų, todėl yra sunku lenkti, o stabdžių dėvėjimasis neturėtų būti didele problema.
Trasa yra labai nevienalytė, tai svarbu reguliuojant pakabą. Dauguma F-1 pilotų šią trasą pažįsta, kaip savo penkis pirštus. Be čia esančių gauburių, Silverstounas pasižymi ir skirtingos sudėties asfaltu. Tai susiję su čia vykusiomis rekonstrukcijomis skirtingais laikais. Taigi, ši trasa yra labai nevienalytė, o dėl šios priežasties, pavyzdžiui, trečias sektorius per lietų išdžiūsta kur kas vėliau“.