Tai reiškia, kad komanda, kurioje šiuo metu yra mažiau kai 100 žmonių, sugebėjo adaptuoti praėjusių metų važiuoklę pagal naujausius techninio reglamento reikalavimus. Šiuo metu „Manor“ mechanikai darbuojasi boksuose, treniruojasi atlikti sustojimus, tačiau tai dar nereiškia, jog dvi raudonos ir baltos mašinos stos prie starto linijos Melburno trasoje.
Esmė ne pačiuose automobiliuose, bet programinėje įrangoje. Kai komandoje veikė bankroto administratorius, o jos turtas palaipsniui buvo parduodamas, visa informacija iš „Marussia“ serverių buvo ištrinta.
Dabar „Manor“ specialistai bando iš naujo instaliuoti būtiniausią programinę įrangą ir susigrąžinti panaikintus duomenis.
Labiausiai jaudina situacija su jėgainėmis: ši komanda naudos pernykščius „Ferrari“ variklius, o italų komanda jau perėjo prie naujų 2015 metų jėgos agregatų. Iki paskutinės minutės „Ferrari“ visai nesiruošė dirbti su senais varikliais, bet dabar tokia būtinybė iškilo.
Negalima atmesti, jog „Ferrari“ iš pradžių pareikalaus sumokėti visas skolas ir tik po to italai komandai, kuri atgimė antram gyvenimui, suteiks reikiamą programinę įrangą. Australijos GP techninio aptarnavimo juostoje jau girdisi kalbos, kad „Manor“ realiai į startą galės stoti tik Bahreine, o tai jau bus ketvirtas šio sezono etapas...