Ne kartą šiemet kritikos susilaukusi italų kompanija stengiasi išspręsti problemą – išvengti sproginėjančių galinių padangų.
Pakoreguotą tiekėjos produkciją komandos turėjo išbandyti praėjusį penktadienį Kanadoje vykusių laisvųjų treniruočių metu. Sulaukus visų ekipų palaiminimo, minėtąsias padangas buvo planuojama naudoti Silverstoune vyksiančių lenktynių metu.
Tačiau dėl permainingų oro sąlygų Monrealio trasoje komandos taip ir neturėjo progos tinkamai išbandyti pakoreguotų galinių „Pirelli“ padangų, tad italų kompanija nusprendė jų kitose F-1 lenktynėse nenaudoti.
„Kadangi Kanadoje nebuvo progos tinkamai išbandyti naujų padangų, kitose lenktynėse jų nenaudosime“, – sakė „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
„Esame suplanavę keletą specifikacijų, procesų pakeitimų. Tai turėtų padėti išspręsti sproginėjančių padangų problemą. Tai gera žinia, kadangi komandos ir toliau dirbs su tomis pačiomis padangomis, su kuriomis pradėjo šiuos metus. Tiesa, tai bloga naujiena toms ekipoms, kurios turi bėdų su priekiniais ratais“.
Anksčiau „Pirelli“ atstovai pripažino, jog sproginėjančios galinės padangos kenkia jų įvaizdžiui, tačiau pabrėžė, jog jų produkcija nekelia grėsmės pilotų saugumui.
Kanadoje triumfavęs Sebastianas Vettelis po lenktynių kalbėdamas apie italų kompanijos produkciją pareiškė, jog labiausiai jis nerimauja dėl saugumo.
„Kritika, kurią išreiškėme mes arba aš nėra susijusi su padangų darbu. Kalbame apie saugumą“, – kalbėjo „Red Bull“ pilotas.