Ne itin sėkmingai paskutinė bandymų diena susiklostė „Red Bull“ pilotui Sebastianui Vetteliui. Vokietis iki pietų sugebėjo nuvažiuoti 44 ratus. Tiesa, pietų pertrauka sportininkui prasidėjo anksčiau nei planuota. Dėl sustojusio vokiečio bolido pirmame trasos posūkyje važiavimai laikinai buvo sustabdyti. Kaip paaiškėjo vėliau, S. Vettelio darbą nutraukė stabdžių disko gedimas.
Po pietų S. Vettelis grįžo į trasą ir paskutinę bandymų dieną iš viso nuvažiavo 77 ratus.
„Ferrari“ bolidą šiandien pilotavęs Fernandas Alonso užfiksavo trečią rezultatą. Tiesa, kaip ir dauguma bandymuose dalyvavusių sportininkų, ispanas susidūrė su techninėmis problemomis, dėl kurių sportininkui teko sustoti dvyliktame trasos posūkyje.
Daug rimtesnės problemos užklupo Romainą Grosjeaną, Jensoną Buttoną ir Nico Hulkenbergą. Pastarųjų darbas paskutinę bandymų dieną buvo nutrauktas dėl sugedusių „Renault“ ir „Mercedes“ variklių.
Sakhiro trasoje šiandien dirbo abu „Sauber“ ekipos pilotai – Adrianas Sutilas ir Estebanas Gutierrezas. Didelių problemų išvengę sportininkai kartu paskutinę bandymų dieną įveikė 177 ratus.
Pasibaigus bandymams ekipos pradės ruoštis kelionei į Australiją, kur kovo 16 d. įvyks pirmosios šių metų F-1 sezono lenktynės. Tiesa, Bahreino neskubės palikti „Red Bull“ ekipa, kuri rytoj, pirmadienį, Sakhiro trasoje surengs filmavimams skirtus važiavimus. Pagal taisykles, jų metu komanda gali nuvažiuoti ne ilgesnę nei 100 km distanciją.
1 | Lewisas Hamiltonas | Mercedes | 1:33.278 | 69 |
2 | Valtteri Bottas | Williams | 1:33.987 | 108 |
3 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:34.280 | 74 |
4 | Nico Hulkenbergas | Force India | 1:35.577 | 74 |
5 | Jeanas-Ericas Vergne | Toro Rosso | 1:35.701 | 74 |
6 | Adrianas Sutilas | Sauber | 1:36.467 | 91 |
7 | Maxas Chiltonas | Marussia | 1:36.835 | 61 |
8 | Estebanas Gutierrezas | Sauber | 1:37.303 | 86 |
9 | Sebastianas Vettelis | Red Bull | 1:37.468 | 77 |
10 | Jensonas Buttonas | McLaren | 1:38.111 | 22 |
11 | Kamui Kobayashi | Caterham | 1:38.391 | 106 |
12 | Romainas Grosjeanas | Lotus-Renault | 1:39.302 | 32 |