Sportininkas tai padarė naudodamas minkštos sudėties padangas iki važiavimų pabaigos likus mažiau nei valandai.
Antrą dieną iš eilės antroje vietoje liko „Mercedes“ automobilį išbandęs Estebanas Oconas. Prancūzas buvo puse sekundės lėtesnis už K. Raikkoneną. Kaip ir antradienį, E. Oconas vėl buvo tas sportininkas, kuris per dieną nuvažiavo daugiausiai ratų tarp visų dalyvių. Antradienį – 123-is, o trečiadienį – 139-is.
Daug geriau sekėsi „Red Bull“ pilotavusiam Pierre‘ui Gasly. Prancūzas užfiksavo trečią rezultatą ir per dieną įveikė 103 ratus.
Valtteri Bottas, bandęs automobilį su neįprastu galiniu sparnu, jau naudotu Barselonoje vykusiuose bandymuose, paskutinę bandymų dieną liko šeštas.
Pascalis Wehrleinas antrą dieną iš eilės pilotavo dvejų metų senumo „Mercedes“ automobilį, ant kurio buvo sumontuotos kitų metų sezonui skirtos „Pirelli“ padangos. Kitokią programą nei kiti sportininkai vykdęs vokietis buvo lėčiausias tarp visų dalyvių.
Rezultatai (vieta, lenktynininkas, komanda, laikas/atsilikimas, ratai):
1. Kimi Raikkonenas („Ferrari“) – 1:30,665 (103 ratai);
2. Estebanas Oconas („Mercedes“) – 1:31,212/atsiliko +0,547 sek. (139);
3. Pierre‘as Gasly („Red Bull-Renault“) – 1:31,429/+0,764 (103);
4. Nikita Mazepinas („Force India-Mercedes“) – 1:31,561/+0,896 (69);
5. Stoffelis Vandoorne‘as („McLaren-Honda“) – 1:31,764/+1,099 (114);
6. Valtteri Bottas („Williams-Mercedes“) – 1:32,423/+1,758 (98);
7. Santino Ferrucci („Haas-Ferrari“) – 1:33,141/+2,476 (107);
8. Jolyonas Palmeris („Renault“) – 1:33,309/+2,644 (98);
9. Sergio Sette Camara („Toro Rosso-Ferrari“) – 1:34,040/+3,375 (82);
10. Jordanas Kingas („Manor-Mercedes“) – 1:35,060/+4,395 (70);
11. Pascalis Wehrleinas („Mercedes“) – 1:36,162/+5,497 (128).