Paskutinę bandymų dieną Kimi Raikkonenas, pilotuodamas „Ferrari“ bolidą su superminkštosiomis „Pirelli“ padangomis, vieną ratą įveikė per 1 min. 18,634 sek. Suomis buvo vienintelis, kuriam per aštuonias bandymų dienas pavyko vieną ratą įveikti greičiau nei per minutę ir devyniolika sekundžių.
Greičio nestokojo ir kitas „Ferrari“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis. Geriausias vokiečio rezultatas – 1 min. 19,024 sek. Sportininkas galėjo užfiksuoti ir geresnį rezultatą. Bet įveikdamas greitąjį ratą pilotas du kartus buvo sulėtinęs tempą.
Naujasis „Mercedes“ lenktynininkas Valtteri Bottas buvo greičiausias antrąją antrųjų F-1 bandymų dieną. Naudodamas ultraminkštąsias padangas suomis vieną ratą įveikė per 1 min. 19,310 sek. ir greičiu pranoko komandos draugą Lewisą Hamiltoną, kurio geriausias rezultatas – 1 min. 19,352 sek.
S. Vettelis buvo greitas įveikdamas ne tik vieną ratą, bet ir važiuodamas ilgas distancijas. Lenktynių simuliacijas atliko ir „Mercedes“ pilotai. Tiesa, įveikiant ilgas distancijas „Sidabrinių strėlių“ boliduose nebuvo sumontuoti atnaujinti varikliai.
Kaip ir daugumai F-1 komandų, „Ferrari“ ekipai nepavyko išvengti problemų bandymų metu. K. Raikkonenas trečiadienį trečiame trasos posūkyje išlėkė už trasos ribų ir apgadino savo bolidą. Dėl avarijos suomis įveikė tik 53 ratus. Paskutinę bandymų dieną „Ferrari“ bolidas su K. Raikkonenu už vairo taip pat buvo sustojęs trasoje.
Suskaičiavus įveiktų ratų skaičių, italų ekipa nusileido „Mercedes“ komandai. Pastarosios pilotai antrąją bandymų savaitę įveikė 540 ratų. Viso per aštuonias bandymų dienas „Mercedes“ lenktynininkai nuvažiavo 1096 ratus. Iš jų 628 įveikė V. Bottas.
Pagal įveiktų ratų skaičių antroje vietoje liko „Ferrari“, kurios pilotai per aštuonias dienas nuvažiavo 956 ratus.
Ne itin sėkmingai bandymai klostėsi kitiems variklių gamintojams – „Renault“ ir „Honda“. Prancūzų jėgainė ne kartą buvo sugedusi. Dėl ERS gedimo ne kartą trasoje buvo priversti sustoti ne tik „Renault“, bet ir „Red Bull“ bei „Toro Rosso“ pilotai. Gamintojas iš Prancūzijos tikisi pašalinti daugiausiai bėdų sukėlusius gedimus iki pirmųjų sezono lenktynių Australijoje.
Per aštuonias bandymų dienas gedimų skaičiumi visus pranoko „McLaren“ komanda, kuriai ne vieną kartą teko keisti „Honda“ variklius.
Per pirmuosius F-1 bandymus britų ekipos pilotai įveikė vos 208 ratus. O per paskutines keturias bandymų dienas Fernando Alonso ir Stoffelis Vandoorne‘as nuvažiavo 217 ratų.
Minėtasis F. Alonso, kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais pareiškė, kad „Honda“ variklis stokoja ne tik patikimumo, bet ir galios. „McLaren“ galėjo save paguosti nebent tik tuo, jog buvo greitesnė už „Sauber“, kurios boliduose buvo sumontuoti praėjusių metų specifikacijos „Ferrari“ varikliai.
F. Alonso (190 ratų) ir S. Vandoorne‘as (235 ratai) per paskutines dvi bandymų dienas dėl technikos gedimų buvo ne kartą sustoję trasoje. „McLaren-Honda“ pademonstruotas patikimumas buvo toks prastas, jog net Pascalis Wehrleinas, dėl nugaros traumos praleidęs pirmuosius bandymus, per paskutines keturias dienas įveikė daugiau ratų nei F. Alonso.
Rezultatai:
Vieta | Lenktynininkas | Komanda | Laikas | Atsilikimas | Padangos |
1. | Kimi Raikkonenas | Ferrari | 1:18.634 | – | SM |
2. | Sebastianas Vettelis | Ferrari | 1:19.024 | +0.390 | UM |
3. | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:19.310 | +0.676 | SM |
4. | Lewisas Hamiltonas | Mercedes | 1:19.352 | +0.718 | UM |
5. | Felipe Massa | Williams | 1:19.420 | +0.786 | UM |
6. | Maxas Verstappenas | Red Bull | 1:19.438 | +0.804 | SM |
7. | Carlosas Sainzas | Toro Rosso | 1:19.837 | +1.203 | UM |
8. | Nico Hulkenbergas | Renault | 1:19.885 | +1.251 | UM |
9. | Danielis Ricciardo | Red Bull | 1:19.900 | +1.266 | UM |
10. | Sergio Perezas | Force India | 1:20.116 | +1.482 | UM |
11. | Estebanas Oconas | Force India | 1:20.161 | +1.527 | UM |
12. | Jolyonas Palmeris | Renault | 1:20.205 | +1.571 | UM |
13. | Lance‘as Strollas | Williams | 1:20.335 | +1.701 | M |
14. | Daniilas Kvyatas | Toro Rosso | 1:20.416 | +1.782 | SM |
15. | Kevinas Magnussenas | Haas | 1:20.504 | +1.870 | UM |
16. | Stoffelis Vandoorne‘as | McLaren | 1:21.348 | +2.714 | UM |
17. | Fernando Alonso | McLaren | 1:21.389 | +2.755 | UM |
18. | Romainas Grosjeanas | Haas | 1:21.389 | +2.755 | UM |
19. | Marcusas Ericssonas | Sauber | 1:21.670 | +3.036 | UM |
20. | Pascalis Wehrleinas | Sauber | 1:22.347 | +3.713 | UM |
21. | Antonio Giovinazzi | Sauber | 1:22.401 | +3.767 | UM |
22. | Alfonso Celis | Force India | 1:23.568 | +4.934 | UM |
UM – ultraminkštosios padangos
M – minkštos sudėties padangos
SM – superminkštosios padangos
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.