Kaip jau buvo skelbta anksčiau, siekdamas numesti kuo daugiau svorio Jeanas-Ericas Vergne griebėsi dietos. Tačiau pastaroji „Toro Rosso““ pilotą privedė prie to, jog tarp Australijos ir Malaizijos GP sportininkas atsidūrė ligoninėje.

„Numečiau svorį iki 67 kg bei netekau energijos. Vėl priaugau svorio, tad dabar viskas yra gerai“, – pasakojo „Toro Rosso“ pilotas.

Palyginus su praėjusiais metais, minimalus automobilio ir piloto svoris šiemet yra 50 kg didesnis – 692 kg. Tačiau daugumai komandų sunkiai sekasi pasiekti tą ribą, tad sunkesni pilotai yra priversti mesti svorį.

„Mano manymu gali laikytis geros dietos ir neatsidurti ligoninėje dėl atsikratytų kilogramų“, – sakė FIA prezidentas J. Todtas.

„Nemanau, kad dėl dietos gali atsidurti ligoninėje.“

F-1 komandos sutarė, kad nuo kitų metų minimalus svoris bus padidintas 10 kg. Tačiau didinti minimalaus svorio ribos šiemet neketinama.

Vienas aukščiausių ir sunkiausių pilotų F-1 rikiuotėje Adrianas Sutilas kritikavo lengvesnius sportininkus, kurie pasisako prieš minimalaus svorio didinimą.

„Turime numesti daug svorio, tačiau nelabai ko galime atsikratyti“, – kalbėjo „Sauber“ pilotas A. Sutilas.

„Šiuo metu yra sunki situacija. Turi išlikti atsargus. Palyginus su praėjusiais metais, netekau 3-4 kg. Visas tas svorio metimas artėja prie kritinio taško. Stengiuosi viską kontroliuoti ir išlaikyti formą, kad galėčiau pasiekti lenktynių finišą.“

„Dabar prieš lenktynes žinai, kad nesi pilnai fiziškai joms pasiruošęs. Šiemet automobiliai yra lėtesni, tad nebūtina būti pačios geriausios formos. Tačiau tai vis tiek yra panašu į situaciją, kai išeini pabėgioti pusantros valandos prieš tai gerai nepavalgęs. Dėl viso to suprastėja tavo darbingumas.“

„Susiduriame su pavojumi. Sezonas ilgas. Daug keliaujame, o visa tai atima iš tavęs energiją. Kuo daugiau jos turi, tuo geriau.“