Tačiau ruošiantis 2017 metų sezonui, kai padangos taps platesnės, o F-1 automobiliai – greitesni, „Pirelli“ gavo leidimą išsamiems 24 dienų padangų bandymams, kuriuose sutiko dalyvauti trys komandos.
„Pirelli“ yra vienintelis padangų tiekėjas „Formulei-1“, kuriam iki šiol neleisdavo rengti bandymų. Kurdami naujos padangos modelį įprastiniams automobiliams, mes 2 ar 3 metus dirbame su klientais ir surengiame nuo 20 iki 25 bandymų. Ir tai kalba eina apie eilinius serijinius automobilius, važinėjančius gatvėmis. Tuo tarpu „Formulėje-1“ mes pasiekėme maksimalaus efektyvumo visiškai neturėdami rimtų testų galimybių ir tik dabar mes sugrįžome prie normalios situacijos“, – „Pirelli“ kompanijos prezidentas Marko Tronchetti Provera.
Kiekviena iš trijų komandų – „Ferrari“, Red Bull“ ir „Mercedes“ – naujų „Pirelli“ padangų bandymuose praleis po 8 dienas ir dirbs su patobulintais 2014 ar 2015 metų automobiliais, imituodami didesnė prispaudžiamąją jėgą ir kitas technines charakteristikas, kurias privalės turėti 2017-ų mašinos. Visos trys komandos iš „Pirelli“ gaus finansines kompensacijas už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą, o pilotai ir komandos nežinos su kokiu konkrečiu padangų mišiniu jie dirba trasoje – visos padangos nebus pažymėtos.
Naujųjų „Pirelli“ padangų prototipai buvo pristatyti Monake. Jų išmatavimai pasikeis iš esmės: priekinė padanga nuo 245 mm padidės iki 305 mm, o galinė – nuo 325 mm iki 405 mm. Diametras padidės nedaug – nuo 660 mm iki 670 mm (tokį turi dabartinės lietaus padangos), o padangos dydis išliks nepasikeitęs – 13 colių.
Iš pradžių padangų gamintojai dirbo su prototipais, turinčius dabartinius gabaritus – su GP2 mašinomis, o su „Ferrari“ bei „Mercedes“ – per testus Silverstoune. O šią savaitę buvo surengti pirmi bandymai, kurios buvo uždėtos ant 2017 metų sezono automobilių su atitinkamais gabaritais.
Rugpjūčio 1 ir 2 dienomis Sebstianas Vettelis ir Estebanas Gutierrezas prie patobulinto SF15 T automobilio vairo dirbo ant dirbtinai drėkinamos trasos Fiorane su naujomis lietaus padangomis, abu jie nuvažiavo 285 ratus.
Rugpjūčio 3 ir 4 dienomis jau kitoje Italijos trasose Mugello su „slick“ tipo padangomis ant RB11 automobilio dirbo Sebastjenas Buemi, po ilgos pertraukos vėl pasirodęs „Formulėje-1“.
„Mes džiaugiamės, kad galėjome pradėti labai rimtą ir labai reikalingą darbą su kur kas platesnėmis kitų metų sezono padangomis.
Dabar bandome suprasti, kokia kitais metais bus prispaudžiamoji jėga, kiek artimos yra charakteristikos tų mašinų, kurias mes naudojame šiandien. Akivaizdu, jog komandos gerai žino naują reglamentą, bet jis negali tiksliai įvertinti būsimos prispaudžiamosios jėgos lygio, o mums tai yra vienas iš esminių momentų, kuris turės didelė įtaką naujų padangų darbui.
Suprantama, kad 2017 metais automobiliai bus visai kitokie, dabar mes tegalime tik imituoti visas būsimas permainas, o realias bandymų sąlygas mes gausime tik per pirmus 2017 metų žiemos testus“, – sakė
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery.
Dabar padangų gamintojas sugrįš į savo bazę Italijoje, kur analizuos visą suriktą informaciją ir toliau tęs tyrimus, o rugsėjį įvyks kita padangų bandymų sesija. Rugsėjo 6 ir 7 d. Barselonoje dirbs „Ferrari“, o lygiagrečiai Paulo Ricarde'o trasoje tris dienas (rugsėjo 6-8 d.) dirbs „Mercedes“ komanda. Visi bandymai su sukoncentruoti darbui su „slick“ tipo padangomis.