F-1 ekipoms pradėjus naudoti kitokias padangas, daugumai tapo neįmano užduotis sustabdyti „Red Bull“ ekipą ir jos pilotą Sebastianą Vettelį. Vokietis nesunkiai nugalėjo paskutinėse dvejose lenktynėse ir gali užsitikrinti ketvirtąjį čempiono titulą šių metų sezonui dar net nepasibaigus.

Pirmoje metų pusėje „Red Bull“ ekipa buvo viena iš „Pirelli“ kritikių raginusių italus keisti padangas, grįžti prie praėjusių metų konstrukcijos. Būtent dėl to dabar italų kompanija yra kaltinama prisidėjusi prie geros čempionate pirmaujančios komandos formos ir to, jog lenktynės tapo nebe tokios įdomios kaip anksčiau.

„Manau, jog Vokietijos ir Vengrijos GP buvo vieni geriausių kokius esame matę Vokietijoje ir Vengrijoje. Taigi, mano nuomone, tokie kaltinimai yra absurdiški“, – kalbėjo „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery.

„Red Bull“ pirmavo čempionate prieš mums priimant sprendimą keisti padangas. Dabar jie toliau pirmauja. Taigi, rikiuotės priekyje niekas nepasikeitė. „Red Bull“ atliko fenomenalų darbą, o Sebastianas buvo puikus. Italijoje vykusiose lenktynėse jis turėjo problemų. Jaunesnis, mažiau patyręs pilotas, greičiausiai su tuo nebūtų susitvarkęs“.

„Jis laimi, nes yra tikrai geras pilotas. Tai kitų darbas savo automobilius padaryti greitesniais. „Red Bull“ komandai kol kas puikiai sekasi, tačiau kitais metais į priekį gali įsiveržti kita ekipa“.

Artimiausios dvi lenktynės vyks Singapūre ir Korėjoje – šalyse, kurios anksčiau negalėjo pasigirti įdomiomis varžybomis. Tačiau P. Hembery tikisi, jog šiemet lenktynės bus įdomesnės nei anksčiau.

„Tikimės išvysti tokias lenktynes kokias matėme Kinijoje ir Melburne, kur stipriausių komandų pilotai turėjo naudojo agresyvesnes padangas, kad iškovotų kuo geresnes pozicijas. Belieka tikėtis, jog į paskutinę kvalifikacijos dalį nepatekusios ekipos pasirinks kietesnes padangas tam, kad po pirmųjų sustojimų pakiltų keliomis pozicijomis aukščiau“.