S. Vettelis važiavo trečias ir stengėsi už savęs išlaikyti jį persekiojusį Romainą Grosjeaną. Pačioje lenktynių pabaigoje, vienoje iš trasos tiesiųjų, sprogo galinė vokiečio bolido padanga. Tuo pasinaudojęs R. Grosjeanas finišo liniją kirto trečias, tuo tarpu S. Vettelis liko už pirmojo dešimtuko ribos ir taškų neiškovojo. Po varžybų sportininkas buvo pasipiktinęs ir dėl to kas nutiko kaltino „Ferrari“.
„Padanga tiesiog nusidėvėjo“, – pasakojo „Pirelli“ atstovas P. Hmebery.
„Su bet kuria padanga, kuri visiškai nusidėvi, turėsite problemų. Sebastianas su tuo padangų komplektu įveikė 28 ratus. Tai yra daugiau nei mes tikėjomės, remiantis dviejų ir trijų sustojimų taktiką. „Ferrari“ tiesiog galvojo, kad jiems pavyks įveikti distanciją tik su vienu sustojimu.“
„Padangos amžius, mūsų spėjimu, buvo apie 40 ratų. Tačiau žinant, kad sąlygos lenktynių metu keičiasi ir egzistuoja papildomi faktoriai, tokia informacija ne visada pasitvirtina. Kitos komandos tiesiog pasirinko kitokią krytpį.“
P. Hembery paneigė, kad Nico Rosbergo ir S. Vettelio padangos sprogo dėl tos pačios priežasties.
„Rosbergo atveju padanga buvo įpjauta iš išorės. Tuo tarpu Vettelio atveju taip nutiko dėl to, kad padanga visiškai nusidėvėjo. Vaizdai rodo, kad sprogusios padangos karkasas liko sveikas. Jei lenktynės būtų pasibaigusios vienu ratu anksčiau, sakytume, kad tai buvo genialus sprendimas.“