Neseniai įvykusiame komandų inžinierių susitikime vietoje anksčiau planuotų galinių padangų (425 mm) ir priekinių (325 mm) pločio buvo nutarta šį plotį sumažinti 25 mm – iki 400 ir 300 mm atitinkamai.
„Pirelli“ kompanijos sporto padalinio vadovo Paulo Hembery nuomone, tai leistų šiek tiek sumažinti priešpriešinį pasipriešinimą. Tačiau kartu „Pirelli“ atstovai leido suprasti, kad norint tiksliai įvertinti šių pakeitimų efektyvumą, reikėtų atlikti nuodugnius bandymus. Anksčiau P. Hembery yra kalbėjęs apie 6 bandymų sesijas po tris dienas, kuriose dalyvautų TOP komandos, tačiau labai didelė tikimybė, jog padangų gamintojams reikės ieškoti kompromiso. Tačiau nėra abejonių, kad 2016 metais tokie testai tikrai bus surengti.
„Strateginė grupė pripažino, kad šiam uždaviniui įvykdyti mums reikia išsamių bandymų – kitaip to padaryti bus neįmanoma. Ir mes tikrai surengsime visaverčius bandymus, nes norime padaryti tai, ko iš mūsų prašo. Bet organizuoti bandymus yra sudėtinga užduotis, kadangi jokių taisyklių šiuo klausimu nėra. Pavyzdžiui, ar galima atlikti bandymus su modernizuotais automobiliais? Yra daug klausimų, susijusių su praktiniais aspektais, bet bandymai būtinai įvyks“, - sakėP. Hembery.
Kartu „Pirelli“ žada surengti testus ir kito sezono padangoms – iš karto po Abu Dabio etapo, tačiau bandymų grafiką teko gerokai sutrumpinti. Iš pradžių „Pirelli“ žadėjo Abu Dabio trasoje dirbti gruodžio 1 ir 2 dienomis, bet dėl GP2 ir GP3 bandymų, kurie įvyks nuo gruodžio 2 iki 4 dienos, padangų gamintojai galės dirbti tik gruodžio 1 d. Tuo tarpu P. Hembery mano, kad ir viena bandymų diena leis įvykdyti plačią programą, mat prie dirbtinio apšvietimo komandos galės dirbti ir vakare.
„Mes norime surengti bandymus antradienį po Abu Dabio etapo“, – pridūrė P. Hembery. – Būtina išsiaiškinti du aspektus. Pirma, kaip veiks naujos sudėties superminkštos padangos, kurias mes 2016 metais tikimės panaudoti miestų trasose ir tokiuose autodromuose kaip Sočis.
Antra, mes tobuliname padangų konstrukciją, kadangi kitais metais automobiliai bus greitesni. Mes apie tai galvojame, bet konkrečiai nežinome, kokio pagreitėjimo galima laukti kitąmet. Komandos supranta, kad tai padaryti yra būtina, nes bandymų trūkumas yra viena iš problemų, su kuria susiduria „Formulė-1“.