Specialistų teigimu, naujosios padangos šiemet bus minkštesnės. Tai leis pilotams trasos ratą įveikti greičiau. Tiesa, „Pirelli“ atstovai tikisi, jog dėl minkštesnių padangų sportininkai šį sezoną lenktynių metu į techninio aptarnavimo zoną privalės pasukti 2-3 kartus.
„Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery mano, jog ir šiais metais lenktynes stebėsiantys žiūrovai išvys daug lenkimų.
„Šiemet ir vėl vadovausimės ta pačia filosofija kaip ir pernai. Mūsų tikslas – sukurti naujus iššūkius pilotams ir tuo pačiu pasirūpinti, kad naująjį sezoną visos komandos pradėtų būdamos tame pačiame lygyje“, – sakė britas.
„2013 m. padangos ir vėl sumaišys visas kortas. Taigi, padidės lenkimų skaičius, o pilotai techninio aptarnavimo zonoje lankysis du, tris kartus“.
Manoma, jog skirtumas tarp dviejų, skirtingos rūšies padangų bus 0,6-0,8 s.
Kadangi naujosios padangos bus minkštesnės ir suteiks geresnį sukibimą su trasa, tikimasi, jog pilotų ratų įveikimų laikai turėtų pagerėti apie puse sekundės.
Naujoji „Pirelli“ produkcija taip pat bus 2 kg sunkesnė. Priminsime, jog šiais metais leistinas minimalus automobilio svoris buvo padidintas nuo 640 kg iki 642 kg.
Kiekvieną varžybų savaitgalį kiekvienam pilotui bus skirta 11 komplektų padangų: 6 komplektai kietesnių, 5 – minkštesnių. Į kiekvienas varžybas planuojama atgabenti 1800 padangų.
„Pirelli“ nusprendė šiemet kitaip žymėti kietos sudėties padangas. Nuo šiol tokios sudėties padangos bus žymimos oranžine spalva. Kitų padangų spalvinimas išliks nepakitęs.
Šios savaitės pradžioje pasklido gandas, jog naujuoju „Pirelli“ bandytoju gali tapti vietos „Formulėje-1“ netekęs Kamui Kobayashi.
Tačiau P. Hembery paneigė tokias kalbas. Brito teigimu, italų produkciją ir toliau bandys Jaime Alguersuari ir Lucas di Grassi. Tuo metu Jeanas Alesi bus „Pirelli“ ambasadoriumi.
„Formulės-1“ ekipoms padangas tiekiančios kompanijos atstovai renginio metu pranešė, jog šių metų GP2 čempionato nugalėtojui bus suteikta proga sėsti už F-1 automobilio vairo ir sudalyvauti „Pirelli“ rengiamuose bandymuose.