„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery: „Aš pats esu anglas ir gerai suprantu, kas yra lietus, tačiau oras Ostine yra labiau tinkamas antims plaukioti nei „Formulės-1“ lenktynėms. Bet mes esame ne pirmą kartą tokioje situacijoje – prieš dvejus metus Australijoje dalis kvalifikacijos taip pat buvo perkelta į sekmadienį.
Jei mąstyti pozityviai, tai per treniruotę komandoms kažkiek pavyko padirbėti su lietais padangomis, o tai gali būti naudinga, nors tikimasi, jog per lenktynes oras pagerės.
Komandos turėjo labai mažai laiko pasiruošti, bet visi yra lygiomis sąlygomis, o kiekvienas pilotas turi didelį padangų sausam orui pasirinkimą – jei jas panaudoti leis oras. Visa tai leistų naudoti pačius įvairiausius strategijų variantus“.
„Pirelli“ siūlomi strategijų variantai:
Dėl labai mažo laiko tarpo, per kurį komandos dirbo trasoje lietaus sąlygomis, komandos neturės galimybės išsiaiškinti, kokiu būdu būtų greičiausiai nuvažiuoti 56 Ostino trasos ratus. Teoriniai skaičiavimai rodo, kad greičiausias variantas būtų su 2 sustojimais, kaip buvo ir praėjusias metais. Tiesa, dabar iš anksto pasakyti kuriuose ratuose sustojimai turėtų įvykti, kadangi situacija su padangų dėvėjimosi lygiu yra visiškai neaiški.