Paskutinį kartą „Formulės-1“ pasaulis prie kitokių motorų perėjo 2006 m., kuomet buvo atsisakyta iki tol naudotų 3 l V10 variklių.

Nuo kitų metų į automobilius bus montuojami ne tik nauji V6 motorai, bet ir labiau pažengusi energijos rekuperacijos (ERS) sistema, kurios suteikta papildoma galia pilotai galės naudoti 30 sek. viename rate.

Kiti pokyčiai:

Dėl pokyčių variklio srityje bei naujai įsigaliosiančių taisyklių 2014 m. pakis ir automobilių išvaizda. Priekinis automobilio sparnas taps siauresnis. Tuo metu automobilio nosis bus akivaizdžiai žemesnė. Sumažės ir galinis sparnas.

Kitais metais bus apribotas ir sunaudojamo kuro per lenktynes kiekis. Nuo 2014 m. maksimalus kuro tėkmės srautas – 100 kg per valandą. Palyginimui, šiemet maksimalus kuro tėkmės srautas buvo 160-170 kg per valandą.

Nauji varikliai – galingesnė ERS

F-1 inžinierių teigimu, naujieji varikliai kitais metais bus apginkluoti ne tik viena turbina, bet ir pažangia energijos rekuperacijos (ERS) sistema.

Priešingai nei anksčiau, automobilyje bus sumontuoti ne vienas, o du elektros motorai. Naujoji ERS sistema bus dvigubai galingesnė nei iki šiol naudota KERS sistema ir turės 10 kartų talpesnę bateriją.

Remiantis FIA pateikta informacija, ERS variklio galią padidins 120 kW. Tokiu privalomu pilotas galės mėgautis 30 sek. viename rate.

Palyginti, šiemet KERS variklio galią padidindavo 60 kW, o sportininkas tokiu privalomu galėjo naudotis tik 6,7 sek. viename rate.

Vienas iš elektrinių motorų veiks kaip KERS. Stabdymo metu sukauptą energiją jis pavers į elektros energiją, kuri bus talpinama baterijoje.

Antrasis elektrinis motoras bus prijungtas prie turbinos. Jos sukauptą energiją pastarasis pavers į elektrą. Antrasis motoras yra naujovė F-1, kurią specialistai bandys kas kart vis labiau patobulinti.