Atsirado dar keletas naujienų. Kuo arčiau pirmas „Formulės-1“ etapas Australijoje, tuo labiau automobilių konfigūracija artės prie tos, kurią mes pamatysime per pirmą sezono etapą.

Komandos kaupia kilometražą ir, norėdamos patikrinti, kaip veikia visos sistemos, dirbo praėjusią savaitę, o artimiausiomis dienomis pradės ieškoti optimalus balanso ir bazinių nustatymų tiek kvalifikaciniam, tiek ir lenktynių režimui.

Pirmomis bandymų valandomis komandos susikoncentravo ties aerodinaminių sprendimų efektyvumo patikrinimu. Pilotai į trasą išvažiavo su papildomais jutikliais, o ant kai kurių mašinų atsirado papildomos vaizdo kameros.

„Sauber“ komandoje pirmą kartą prie vairo atsisėdo Pascalis Wehrleinas, praleidęs pirmus bandymus dėl traumos. Praėjusios savaitės pabaigoje gydytojai leido jam grįžti prie darbo.

„Renault“ vėl iškilo problemų. Nuvažiavęs 15 ratų, Jolyonas Palmeris sustojo techninio aptarnavimo juostoje, o mechanikams teko jį stumti į boksus. Dėl jutiklio gedimo komanda nutarė pakeisti visą jėgainę, todėl jis daugiau į trasą neišvažiavo.

Jėgos agregatą teko pakeisti ir „McLaren“ automobilyje – jau trečią kartą per penkias bandymų dienas.

„Mercedes“ kaip įprasta, bandymų dieną padalino abiems pilotams ir rytą dirbo Lewisas Hamiltonas. Brito laikas buvo trečias, Danielis Ricciardo užėmė antrą vietą, o protokole pirmavo Felipe Massa.

Trumpoje atkarpoje su superminkštomis padangomis brazilas ratą nuvažiavo per 1 min. 19,726 sek. Tai buvo tik 20 tūkstantųjų sek. blogiau nei praėjusios savaitės Valtteri Botto pasiektas geriausias rezultatas.

Rezultatai (vieta, lenktynininkas, komanda, laikas/atsilikimas, padangos/ratai):

1. Felipe Massa („Williams“) – 1 min. 19,726 sek. – (SM/65 ratai);
2. Danielis Ricciardo („Red Bull“) – 1:19,900/atsiliko +0,174 sek. (UM/50);
3. Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) – 1:20,456/+0,730 (M/49);
4. Sebastianas Vettelis („Ferrari“) – 1:21,127/+1,401 (V/80);
5. Estebanas Oconas („Force India“) – 1:21,347/+1,621 (M/59);
6. Kevinas Magnussenas („Haas“) – 1:21,626/+1,950 (M/43);
7. Danijilas Kviatas („Toro Rosso“) – 1:21,965/+2,239 (M/46);
8. Stoffelis Vandoorne'as („McLaren“) – 1:22,698/+2,972 (M/34);
9. Pascalis Wehrleinas („Sauber“) – 1:23,336/+3,610 (M/47);
10. Jolyonas Palmeris („Renault“) – 1:24,790/+5,064 (M/15).

Paaiškinimai:

UM – ultraminkštos padangos;
M – minkštos sudėties padangos;
SM – superminkštos padangos;
V – vidutinio kietumo padangos.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.