Šiemet prie šveicarų ekipos prisijungęs vokietis sausio 21 d. vykusių „Čempionų lenktynių“ metu apsivertė su automobiliu trasoje ir patyrė traumą. Dėl to sportininkas bus priverstas praleisti pirmus F-1 bandymus, kurie prasidės vasario 27-ą d.

„Mes priėmėme sprendimą, kad Pascalis nedalyvaus pirmuose bandymuose Barselonoje. Toliau seksime jo sveikatos būklę ir vėliau nuspręsime, ką darysime toliau“, – sakė „Sauber“ ekipos vadovė Monisha Kaltenborn.

Pats P. Wehrleinas apgailestavo, kad negalės kitą savaitę išbandyti naujojo „Sauber“ automobilio.

„Gaila, jog per pirmus bandymus negalėsiu išmėginti naujo automobilio. Bet aš būsiu Barselonoje, kad geriau susipažinčiau su komandos darbu“, – teigė P. Wehrleinas.

Prie „Sauber“ vairo sėsiantis A. Giovinazzi iki šiol buvo išmėginęs tik poros metų senumo F-1 „Ferrari“ automobilį.

„Manor“ technikai pasiruošę dirbti už dyką

Spaudoje buvo pasirodžiusi informacija, kad nepriklausomas šaltinis, susijęs su „Manor“ komanda, tikino, jog dar pasilieka menki šansai išsaugoti bankrutuojančią „Manor“ ekipą, kadangi šia „Formulės-1“ komanda domisi Azijos investicinis fondas CGF.

Dabar pasirodė nauja informacija apie šių derybų eigą. Sandoris kol kas neįvyko, kadangi CGF nesugebėjo pateikti dokumentų, kad jie turi finansinius resursus, kurie būtų būtini 2017 metų sezone lenktyniauti „Formulės-1“ pasaulio čempionate.

Kartu CGF taip pat kelia savo sąlygas: sandoris gali įvykti tik tuomet, jei komanda išeis į startą jau pirmose lenktynėse Melburne. Kadangi pirmas etapas įvyks kovo 26-ą dieną, su kiekviena diena tikimybė, kad „Manor“ suspės jam pasiruošti, mažėja.

Kai kurie „Manor“ darbuotojai kreipėsi į CGF fondo atstovus su siūlymu išeiti į darbą, kad būtų galima pirmam etapui parengti 2016 metų pavyzdžio automobilį. Kartu jie sutinka dirbti nemokomai ir be laisvadienių. Tačiau reakcija iš CGF pusės kol kas neaiški. Nemaža dalis „Manor“ darbuotojų jau rado darbus kitose komandose, o dalis neskuba pasirašyti sutarčių su kitais darbdaviais, kol dar lieka viltis išgelbėti „Manor“.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.