Nors DRS sistema ir buvo sukurta tam, kad padidintų lenkimų skaičių, britas per daug ja nesižavi. Specialisto teigimu, galvojant apie F-1 ateitį, jau dabar reikia pagalvoti apie ilgalaikį planą.
„Žinoma, pokyčių tikrai bus“, – italų leidiniui „Gazzetta dello Sport“ sakė R. Brawnas. - Carey tapus vadovu, Seanui stojus prie marketingo srities vairo, o man pradėjus rūpintis sportine F-1 dalimi, priimsime darnesnius sprendimus. Į visa tai ketiname įtraukti FIA, komandas bei organizatorius.
Per pastaruosius kelerius metus pastebėjau, kad F-1 nėra linkusi keistis. Po atliktų studijų ir analizių, turime pagalvoti apie 3-5 metų planą ir naujoves įgyvendinti palaipsniui.“
R. Brawno teigimu, prieš pasirenkant kryptį, kuria bus judama toliau, reiktų apie tai pasikalbėti su F-1 aistruoliais.
2015 metais pilotų asociacijos (GPDA) surengtoje apklausoje fanai išreiškė norą pamatyti daugiau pokyčių „Formulėje-1“ ir neigiamai įvertino dirbtinumą kuriančių priemonių naudojimą.
R. Brawnas neslepia, kad jo taip pat nežavi DRS sistema, dvigubų taškų taisyklė ar kitoks kvalifikacijos formatas, taip ir neprigijęs „Formulėje-1“.
„Mes turime atsisakyti pagundos naudoti tam tikras priemones, kuriomis dirbtinai sukuriamas geresnis šou. Žinoma, turime pasirūpinti, kad konkurencija būtų didesnė. Bet tam reikia kantrybės. Nuo juodo staiga pereiti prie balto būtų klaida. Vis dėlto tai yra gana sudėtingas sportas.
Turime pasirūpinti, kad nebūtų jokių dirbtinių sprendimų. DRS sistema – visi žino, kad naudojant ją lenkimams trūksta tikroviškumo. Turime rasti geresnių sprendimų.
Turime apsvarstyti kitokius sprendimus. Turiu idėjų. Negaliu jums jų atskleisti. Visų pirma noriu jas aptarti su komandomis. Bet aš turiu idėjų, kurias gerai išanalizavus galbūt galėtume įgyvendinti 2018-2019 metais.“
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.