Neabejojama, kad pasibaigus šių metų sezonai „Red Bull“ ir komandos variklių tiekėjos „Renault“ keliai pasuks skirtingomis kryptimis. „Mercedes“ jau atsisakė planų tiekti savo jėgaines minėtajai ekipai, tad pastarosios ateitis priklauso nuo „Ferrari“.

„Red Bull“ atstovai dar pirmoje sezono pusėje ne kartą buvo prasitarę apie galimą pasitraukimą iš F-1. Tokios kalbos vėl įgauna pagreitį.

„Sprendimas yra priimtas. Jei neturėsime konkurencingo variklio, pasitrauksime iš „Formulės-1, – sakė „Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko. – Po treniruočių Singapūre esame pirmi. Tačiau kvalifikacijoje situacija gali būti kitokia. Tačiau tikimės būti arti rikiuotės priekio. Neturint gero variklio, su kuriuo būtų galima rimtai konkuruoti, nėra prasmės dalyvauti šiame sporte.“

D. Mateschitzą tenkintų sutartis su „Ferrari“

„Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas neslepia, kad jį tenkintų sutartis su „Ferrari“.

„Ferrari“ variklius galėtume naudoti 2-3 metus. Tai būtų gana priimtinas sprendimas“, – sakė verslininkas.

„Tačiau jei „Ferrari“, būdama gamyklinė komanda, su Sebastianu priešakyje negali kovoti dėl čempionų titulų, mes, būdami jos klientai, to padaryti taip pat negalėtume. Tačiau kvalifikacijoje galėtume kovoti dėl startinių pozicijų pirmose trijose eilėse, o lenktynėse galvoti apie vietą ant apdovanojimų pakylos.“

D. Mateschitzas patvirtino, kad pasibaigus šių metų F-1 sezonui „Red Bull“ ir „Renault“ keliai išsiskirs.

„Skyrybos su dabartiniu mūsų variklių tiekėju įvyks metų gale. Nėra prasmės toliau kartu dirbti. Negalime toliau taip kankinti savo komandų. Penkta ar šešta vieta konstruktorių įskaitoje nėra mūsų tikslas. Mums reikia naujo variklio.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.