Lyginant Sebastiano Vettelio ir Lewiso Hamiltono septynių ratų atkarpas minkštomis padangomis šios savaitės bandymuose Cherese (Ispanija), pirmo vairuotas „Red Bull RB8“ automobilis už „McLaren MP4-27“ buvo pranašesnis trimis dešimtsiomis sekundės dalimis.
Jei kuro kiekis automobiliuose buvo vienodas, tuomet tai reiškia, kad skirtumas tarp komandų šiuo metu yra apytiksliai toks. Tačiau tokį mažą atstumą paaiškintų ir vos 10 kilogramų papildomų degalų, tad daryti tikslių išvadų remiantis tokiais duomenimis – neįmanoma.
Fernando Alonso nauju „Ferrari“ šešių ratų atkarpoje sugebėjo pasiekti net septyniomis dešimtosiomis geresnį laiką nei S. Vettelis, tačiau į ispano rezultatą nežiūrima rimtai, paaiškinant, kad jis greičiausiai važiavo visiškai lengvu automobiliu.
Bandymuose įspūdingą vieno rato greitį demonstravusi „Lotus“ komanda ilgose atkarpose neatrodo taip gerai. Lyginant analogiškas 13-os ratų atkarpas vidutinio kietumo padangas, šiose ekipos atstovas Romainas Grosjeanas už L. Hamiltoną ratus suko vidutiniškai dviem sekundėmis lėčiau nei „McLaren“ pilotas.
J. Alleno kalbintų neįvardinamų „Formulės-1“ pasaulio atstovų teigimu, šiemet pirmas tris ar keturias komandas turėtų skirti mažesni atstumai negu pernai, o pergalė čempionate greičiausiai atiteks tiems, kurie sugebės palaikyti didžiausią technikos tobulinimo tempą viso sezono metu.