Apie tai, jog nauji tarptautinės automobilių federacijos (FIA) draudimai nesulėtins prancūzų motorus naudojančių komandų anksčiau yra prakalbusi ir „Lotus“ ekipa.
Barselonoje (Ispanija) vykusių F-1 bandymų metu „Red Bull“ komandai taip ir nepademonstravus puikių rezultatų, imta kalbėti, jog pastarosios pasiruošimą naujam sezonui galėjo apsunkinti FIA draudimas „Renault“ variklius reguliuoti kitaip nei pernai. Tačiau H. Marko neigia tokias kalbas.
„Nesąmonė!“, – savaitraščiui „Sport Bild“ sakė austras.
„Su senais nustatymais automobilis praėjusiais metais buvo puikus. Žiniasklaida linkusi perdėti“.
Su H. Marko išsakyta nuomone sutinka ir „Renault“ atstovas Remi Taffinas.
„Kadangi po praėjusių metų sezono išmetimo sistemos patobulėjo, mes nusprendėme išbandyti naujus variklių nustatymus. Bandymų metu, tai normalu“, – kalbėjo specialistas.
„Tiesa pasakius, dėl naujų variklių nustatymų beveik niekas nepasikeitė.“
Tiek Marko Webberis, tiek Sebastianas Vettelis neslėpė, jog Barselonoje „Red Bull“ komanda turėjo problemų. H. Marko teigimu, bėdos, su kuriomis ekipa susidūrė ruošdamasi naujam F-1 sezonui, nėra didelės ir rimtos.
„Tai nėra tokios rimtos bėdos su kuriomis susidūrėme pernai. Nėra nieko, dėl ko reiktų sunerimti“.
Vokiečių žurnalo „Auto Motor und Sport“ teigimu, „Renault“ daro viską, jog jos variklius naudojančioms ekipoms šiemet vis dėl to būtų leista naudoti naujus motorų nustatymus. Tam, kad prancūzų prašymui būtų uždegta žalia šviesa, reikės ne tik FIA, bet ir „Renault“ konkurentų „Ferrari“, „Mercedes“ bei „Cosworth“ palaiminimų.