Komandos vadovas Christianas Horneris po lenktynių teigė, kad F-1 vadovai turi peržiūrėti naujų variklių daromą įtaką. Tuo metu M. Helmutas sako, jog „Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas gali prarasti motyvaciją būti F-1.
„Mes vasarą vėl įvertinsime situaciją, kaip ir kiekvienais metais. Peržiūrėsime pajamas ir išlaidas. Jeigu būsime labai nepatenkinti, galime svarstyti palikti F-1“, – kalbėjo H. Marko. - Pavojus yra, kad D. Mateschitzas gali prarasti savo aistrą „Formulei-1“.
H. Marko taip pat atkreipė dėmesį į reglamentą, kuris buvo labai pasiteisino „Mercedes“ komandai.
„Šios jėgainės yra blogas sprendimas F-1. Tą patį sakytume net jeigu „Renault“ tiekėjas būtų lyderis. Techninės taisyklės yra nesuprantamos, per daug komplikuotos ir per daug brangios. Esame valdomi inžinierių formulės. Mes taip pat norime kaštų mažinimo, bet tai nevyksta taip. Toks kūrėjas kaip Adrianas Newey (kuris traukiasi iš F-1) yra kastruojamas tokios formulės. Šios taisyklės žudo sportą“, – kalbėjo H. Marko.
„Red Bull“ pasitraukimas būtų didelė netektis „Formulei-1“. D. Mateschitzui taip pat priklauso „Toro Rosso“ ekipa. Kol kas austrai turi kontraktą su F-1 iki 2020 metų.
Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.